شكايت نماینده بوکان از یک شهروند در نوع خود بدعتی زشت، نامقبول و مردود است محمدقسیم عثمانی اعلام کرد: آقای حبیب‌زاده متأسفانه مدیر بوکان آنلاین هیچ نسبت فامیلی با بنده ندارد.

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ به دنبال شکایت انورحبیب‌زاده بوکانی نماینده کنونی مردم بوکان در مجلس از یک خبرنگار، دکتر محمدقسیم عثمانی نماینده سه‌دوره مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با انتشار یادداشتی در کانال تلگرامی خود نسبت به این بدعت زشت و نامقبول واکنش نشان داد.

متن این یادداشت به شرح ذیل است:

دکتر محمد قسیم عثمانی | هر چند همه آحاد ملت طبق قانون از موقعیت یکسانى برخوردارند اما شکایت جناب آقاى انور حبیب زاده از جناب آقاى دکتر ابراهیم عثمانى در نوع خود یک بدعت زشت، نامقبول و مردود است.

جناب حبیب‌زاده پیگیرى امور مهمى همچون بودجه را به باد فراموشی سپرده است و بدنبال خفه کردن صداى مخالفین و منتقدین خود است که جاى بسی تأسف است.

جناب حبیب زاده عزیز بنده و جناب دکتر ابراهیم عثمانى فقط فامیلی‌ مان یکسان است وگرنه هیچ نسبت فامیلی متاسفانه با هم نداریم و اذیت ایشان هیچ نفعى براى شما نداشته و نخواهد داشت.

شما که در منزل یکى از روحانیون بزرگوار بوکان با ایشان نشستید ولى بلافاصله براى رد صلاحیت ایشان در انتخابات شورای اسلامى شهر تلاش کردید و همچون همیشه که در چنین امورى موفق بودید، در این موضوع نیز موفق عمل کردید❗️

جناب آقای حبیب‌زاده شما به دلیل نماینده بودن باید از شکایت از موکلین صرف نظر کنید و بزرگى خود را هم اگر نگه نمى‌دارید حداقل عزت این جایگاه را حفظ کنید.

بنده در دوران نمایندگى بیشترین تهمت و افترا را تحمل کردم ولى تا زمانى که نماینده مردم بودم، از احد الناسی شکایت نکردم حتى از آنانى که حرمت حریم خانوادگى من را نگه نداشتند. شما چطور به خود اجازه مى‌دهید مدیر یک رسانه قانونى را مورد شکایت قرار دهید؟ جرمایشان این است که در قبال مزد ناچیز شما فرمان را به سمت منافع شما نچرخاندند؟
نکنید این کارهاى زشت را❗️که هیچ عاقبت خوبی برایتان ندارد.

شما زمانى که دوره نمایندگى‌تان تمام شد یک شهروند عادی هستید و از تمام حقوق شخصى خود مى‌توانید استفاده کنید و هر کس به حق شما تجاوزى داشت، مورد شکایت و پیگیرى قانونى و قضایی قرار دهید و آن زمان هیچکس هم از شما ایرادی نمى‌گیرد.

ولى برادر عزیز شکایت شما در دوران نمایندگى به هر دلیل کار زشت و ناپسندی است که هیچ انسان عاقلی آن را تایبد نمى‌کند❗️

این تصمیمات را چه کسی برایتان می‌گیرد؟ کمى از عقل و فکر ناقص آنان فاصله بگیرید و به خود آیید که در بین دوستان شما انسان‌هاى فهمیده و عاقلی هستند که می‌توانند بهتر شما را راهنمایی کنند.

در پایان از جناب عالی خواهشمندم که به خود آیید و مسیر درست نمایندگى را باز بیابید تا این شیوه عمل شما باعث نشود دیگرانى که انگیزه‌اى برای حضور در این عرصه ندارند، انگیزه یابند و به نظر مى‌رسد شما با این کارها؛

عِرض خود مى‌بری و زحمت ما می‌داری❗️