شامگاه یک‌شنبه ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ در یک تماس تلفنی از سوی (س.ف) رئیس سابق آموزش و پرورش بوکان، مدیر کانال تلگرامی بوکان آنلاین مورد اهانت، هتک حرمت و تهدید به ضرب و شتم قرار گرفت.

مکریان بوکان آنلاین | به دنبال انتشار خبر انتصاب دکتر «حسن عبدی» مدیر جدید آموزش و پرورش بوکان، شب یک‌شنبه ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ دکتر ابراهیم عثمانی مدیر مجموعه رسانه‌ای بوکان آنلاین در یک تماس تلفنی از سوی رئیس پیشین آموزش و پرورش (س.ف) شهر بوکان با الفاظی زشت و رکیک و دور از شأن یک انسان مورد اهانت، هتک حرمت، افترا و تهدید به ضرب و جرح توسط او و برادرانش قرار گرفت❗️

این شخص حتی در دوران ریاستش نیز با سوء استفاده از جایگاه مدیریتی خود، اعضای خانواده این خبرنگار را تحت فشار قرار داده بود و خواهر مدیر بوکان آنلاین را که یک معلم با سابقه ۲۰ ساله بوده و مشغول خدمت به عنوان معاون مدرسه ابتدایی بود، به یکی از مدارس روستاهای اطراف بوکان منتقل نمود❗️

این مدیر سفارشی و ناکارآمد، دلیل تصمیمات خود برای اعمال فشار بر اعضای خانواده مدیر بوکان آنلاین❗️را فشار‌های مداوم سرپرست اسبق(م.ص) و معاون اداره(ر.س) و یکی از مشاوران…. اعلام نموده است که در صورت تأیید این موضوع اسامی رسانه‌ای خواهد شد. البته ایشان از مشاوران اتاق فکر و اعضای اصلی ستاد انتخاباتی نماینده کنونی مردم شریف بوکان نیز می‌باشند که باید به حال این شهر تأسف خورد که چنین افرادی با این رفتار و نگرش به ریاست مدرسه و مدیریت ادارات بوکان رسیدند و تیشه به ریشه آقای حاج انور حبیب‌زاده بوکانی زدند.

متأسفانه آقای (س.ف) که از مسئولان قبلی به اصطلاح جریان اصلاح‌طلب و مبتکر طرح فروش نخودچی و کشمش قسطی برای معلمان بود، تاب تحمل انتشار واقعیت رسانه‌های مستقل را ندارد و امروزه به روش‌های گوناگون، خبرنگاران و مدیریت این کانال را تحت فشار قرار داده و با تهدید به شکایت و حتی بی‌حرمتی به اعضای خانواده و ایجاد ارعاب و تهدید به ضرب و شتم اصحاب رسانه در پی تأمین منافع شخصی خود می‌باشد.

⚠️ پ.ن:

اما خبرنگار چشم و گوش‌اش تیز است تا حقی ناحق نشود، تا فریاد مظلومی نشنیده باقی نماند… متأسفانه گاهی فریاد خود خبرنگار است که بی‌صدا می‌ماند، نه این که بی‌صدا باشد، نه، بلکه برخی نمی‌خواهند که بشنوند… مثل این روزها که صدای خبرنگار بوکان آنلاین انگار نشنیده گرفته می‌شود.

در بوکان و در چند ماه گذشته هر روزه مسئولان سفارشی و دون‌پایه با تهدید، ارعاب و جوابیه‌های ناشیانه و غیر حرفه‌ای، خبرنگاران را به سکوت وا می‌دارند و جز این رفتارهای منفعت‌طلبانه کار مفید دیگری ندارند و واقعا جای تأسف‌ است که چرا فرماندار شهرستان بوکان نسبت به تهدید و ارعاب خبرنگاران سطح شهرستان، علی‌رغم این که چندین بار خبرنگاران در جلسات رسمی نسبت به تهدید شدن توسط مدیران نالایق گلایه کرده‌اند! ولی تاکنون هیچ واکنشی نشان نداده است؟ و جا دارد استاندار دولت مردمی به موضوع تهدید خبرنگاران در بوکان ورود جدی نمایند.

کانال تلگرامی بوکان آنلاین به عنوان اولین رسانه مستقل، مردمی و پیشتاز در امر اطلاع‌رسانی منطقه موکریان بیش از پیش به انعکاس اخبار و رویدادها و کم‌کاری‌های مربوط به شهر بوکان همچون گذشته می‌پردازد و باز هم لحظه‌ای از انتشار حقایق و مسائل پشت پرده که خاطر آقایان را ناراحت و مکدر کرده است، باز نخواهیم ایستاد.

بوکان آنلاین هیچ وقت برای رسیدن به منافع شخصی، منافع عمومی شهر و مردم را فدا نکرده و هرگز به تحریف حقایق و واقعیت‌ها نپرداخته است، بلکه به عنوان چشم، گوش و زبان مردم با ۲۵۰ هزار شهروند خبرنگار ناظر اعمال آقایان بوده و همیشه کشف و انتشار حقایق را رسالت ذاتی و وظیفه همیشگی خود دانسته و خواهد دانست.