آرای انضباطی هفته دوم لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی که با حواشی زیادی همراه بود، با تصمیم کمیته انضباطی هیات فوتبال این استان تعیین و به خاطیان ابلاغ شد.

به گزارش مکریان بوکان آنلاین، آرای انضباطی هفته دوم لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی که با حواشی زیادی همراه بود، با تصمیم کمیته انضباطی هیات فوتبال این استان تعیین و به خاطیان ابلاغ شد.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی روز پنجشنبه اظهار داشت: برابر گزارش داور و عوامل اجرایی مسابقه فوتبال بین تیم های منتخب سردشت و میلاد بوکان از سری مسابقات لیگ برتر استان که جمعه هفته در ورزشگاه هفتم تیر سردشت برگزار شد، ۲ بازیکن و یک مربی جریمه شدند.

حسین نیرویار اضافه کرد: در این دیدار “جلال سلیمانی” بازیکن شماره چهار میلاد بوکان به علت اعتراض های مکرر و حمله ورشدن به داور که کارت قرمز نیز دریافت کرده تا اطلاع ثانوی و تشکیل کمیته انضباطی از شرکت در تمامی مسابقات رسمی و دوستانه محروم است.

وی افزود: “هیرش بیگ زاده” بازیکن شماره پنج تیم منتخب سردشت هم به علت توهین به داور تا اطلاع ثانوی از شرکت در رقابت های لیگ برتر استان محروم است.

نیرویار، همچنین از محرومیت سرپرست تیم میلاد بوکان خبر داد و گفت: “بهمن ابراهیمیان” نیز به جهت حمله ور شدن به داور و توهین و اهانت به کمیته داوران از همراهی تیم بوکان در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال محروم شده است.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی با اشاره به حواشی دیدار تیم های شاهوی مهاباد و محمدیار نیز گفت: در این دیدار نیز که برابر شرایط مقابله با کرونا باید بدون حضور تمشاگران برگزار می شد، اما این مهم در ورزشگاه رعایت نشد.

نیرویار بیان کرد: در این دیدار نیز “رسول عبدالله پوری” از تیم شاهوی مهاباد به علت تخلف رفتاری از ورود به ورزشگار در تمامی مسابقات در اطلاع ثانوی محروم شده است.