نماینده بوکان در دیدار با وزیر ورزش و جوانان مطالبات ورزشی شهرستان را مطرح نمود.

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ «حاج انور حبیب‌زاده» نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با «دکتر سجادی» وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم سردار بوکان سال گذشته موجب بی‌مهری قرار گرفت و ۹ امتیاز از این تیم محبوب کردستان کسر شد و این تیم به لیگ دسته سوم لیگ کشوری سقوط کرد.

حبیب‌زاده افزود: با توجه به محبوبیت این تیم در شهرهای کردنشین انتظار می‌رود دستور فرمایید تا مساعدت شود و با رفع این مشکل تیم سردار بوکان جایگاه واقعی‌اش را در لیگ دسته‌دو پیدا کند.

وی در ادامه به مشکل روشنایی ورزشگاه خاتم الانبیاء که در سال ۱۳۹۴ به صورت ناقص به بهره برداری رسید، اشاره کرد و گفت: علیرغم قول جنابعالی برای تکمیل روشنایی و تجهیز مجموعه ورزشی خاتم الانبیاء، هنوز اقدام شایسته‌ای انجام نگرفته است و انتظار می‌رود با تخصیص بودجه لازم این مطالبه چند ساله ورزشکاران بوکان رفع شود.

حبیب‌زاده در ادامه این دیدار ضمن آنکه خواستار تهیه و تخصیص اقلام ورزشی جهت اهداء به هیئت‌های ورزشی شهرستان بوکان شد، تاسیس خوابگاه ورزشی را به عنوان یکی دیگر از مطالبات ورزشکاران بوکان مطرح کرد.

در ادامه این دیدار، وزیر ورزش و جوانان در واکنش به وضعیت تیم سردار به آقای پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان دستور داد که با توجه به محبوبیت تیم سردار و محرومیت منطقه به حل مشکل تیم سردار کمک شود.

دکتر سجادی در حالی که برای حل مشکل روشنایی ورزشگاه خاتم الانبیاء نیز دستورات لازم را صادر کرد، در خصوص ساخت خوابگاه ورزشی نیز در دستوری به معاون خود نوشت: با توجه به کمک یک میلیارد تومانی نماینده بوکان برای ساخت خوابگاه ورزشی تفاهمنامه‌ای برای اجرای این پروژه تهیه و عقد شود.

پ.ن:

در دو سال‌های گذشته متاسفانه سیستم مدیریت ورزش بوکان ضعیف عمل کرده است و اتفاقات ناخوشایندی برای ورزش بوکان رخ داده است.