به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ برهمگان آشکار است که بنده خادم جان برکف مردم بوکان طى سال‌های مدید درعرصه انتخابات مجلس و شوراهای اسلامی شهر، حضور فعال داشته‌ام و در این راه هم ناملایمت‌هاى مختلف دیده‌ام که آخرین مورد آن مربوط به رد صلاحیت هدفمند و جهت‌دار اینجانب در انتخابات شوراى اسلامی بوکان در خرداد […]

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ برهمگان آشکار است که بنده خادم جان برکف مردم بوکان طى سال‌های مدید درعرصه انتخابات مجلس و شوراهای اسلامی شهر، حضور فعال داشته‌ام و در این راه هم ناملایمت‌هاى مختلف دیده‌ام که آخرین مورد آن مربوط به رد صلاحیت هدفمند و جهت‌دار اینجانب در انتخابات شوراى اسلامی بوکان در خرداد امسال بود که آن هم با دخالت و توصیه نماینده به اصطلاح عملگراى بوکان!!! که با این کار، زحمات و دست از پا نشناختن‌های من در طول کل دوره‌های کاندید شدنش را جوانمردانه ادا کرد.

🔻 در تمام دوره‌های انتخابات من حامی او بودم تا اینکه این دوره و بعد از تحلیل و بررسی چرایی حمایت خود از ایشان و ماهیت حضور همیشگی نامبرده در انتخابات و این سوال که آیا من اشتباه کرده‌ام یا ایشان واقعا انتخاب نادرستی بوده؟ به این نتیجه رسیدم جواب هر دو سوال مثبت و من یک عذرخواهی به پیشگاه مردم شرافتمند بوکان و رقباى ایشان و کسانی را که بنده به اردوی ایشان دعوت کردم، بدهکارم و امروز به صراحت و شجاعانه این عذرخواهی را اعلام می‌کنم و خود را از او مبرّا مى‌نمایم.

🔻همشهریان عزیز استحضار دارند که بنده در انتخابات سال ٩٢ شورای شهر با حدود ۶٠٠٠ رأی موفق به حضور در شورا نشدم و تنها با اختلاف یک رأی با نفر آخر بعنوان علی‌البدل معرفی شدم. در حالی که آن زمان بوکان واجدین شرایط بسیار کمترى داشت و امسال اولین نفر راه یافته به شورا، حدود یک سوم آرای بنده را کسب نموده است.

🔻این همان حقیقتی را آشکار می‌سازد که من سال ٩٢ گوشزد می‌کردم که دخالت نماینده در انتخابات شورا و به دنبال آن راه یافتن افراد دست نشانده نماینده به شورا و کاهش اعتماد مردم به شورا و اعتبار این نهاد مردمی مى‌شود. امری که امسال علیرغم تاکید دکتر عثمانى به عدم تکرار اشتباه ایشان، نماینده عملگراى بوکان از آن پند و عبرت نگرفت و شخصاً حتی در تعیین رئیس و ترکیب اکثریت زنانه آن تا صبحگاهان در جلسه و مشورت بود.

🔻دود این اقدام نهایتا به چشم مردم خواهد رفت و دو دستگی و دو جناحی در این نهاد هم مانند سایر جاها و ساختارهای شهر توسط نماینده به اصطلاح عملگرا نهادینه گردید.

🔻از آن سو بنده چند سوال از این نماینده محترم دارم:

🔸 دلیل انتصاب نزدیکان و اقربایتان در مدیریت ادارات و انتصابات جدید براساس چیست؟ آیا شما همگى از ژن خوب و برتر هستید؟

🔹 چرا در مجلس نتواتستید از دو دقیقه وقت قانونی نطق خود در مورد سردار دفاع کنید؟ آیا در برابر دفاع ازحق مردم هم این طور راحت سکوت مى‌کنید؟

🔸 شعار همه برای بوکان و بوکان برای همه چی شد؟با این اقدامات غلطی که انجام داده‌اید اکنون نزدیکترین دوستانتان هم به سرسخت‌ترین منتقد و مخالف شما تبدیل شده‌اند.

🔹 چرا در مصاحبه با تلویزیون روداو انشاى نوشته شده‌تان را هم بلد نبودی که درست روخوانی کنی و با آبروی مردم بازی مى‌کنی؟

🔸 در عزل و نصب‌ها چقدر بر معیار شایستگی و توان و تخصص و تجربه توجه دارید؟ زیرا تا الان هیچ یک از انتصاب‌هایت تبدیل به احسن نشده است.

🔹 چرا در اولین اقدام شورای شهر دخالت نمودید؟ مگر قرار نبود در امورات شورا دخالت نکنید ولی چرا برای به کرسی نشاندن فرد مد نظرتان از شب تا بامدادان در جلسات خانگی برای ایشان لابی‌گری کردید و نقشه کشیدید؟

🔸 هیچ فکر کرده‌اید که علت اصلى دو جناحی شدن و دو قطبی شدن شهرستان، خود جنابعالی هستید؟ آیا برای این که این مشکل را از میان بردارید، دیگر بس نیست در انتخابات وارد شدن و کاندید شدن؟

🔹 دلیل اینکه شخص شما حضور بنده را تهدیدی برای خود قلمداد و تا آخرین توان برحذف بنده اصرار داشتید چه بود؟ مگر غیر از این است سال‌هاست بخاطر حمایت از تو به عناوین مختلف هزینه داده‌ام و از خود مایه گذاشته‌ام؟

🔸 چرا هر کس که احساس کنید در آینده رقیب انتخاباتی شما می شود در مدیریت‌هاى خُرد شهرستان هم جایی ندارد؟

🔹چرا بجای پاسخگویی و ارائه جواب‌های شفاف به موکلان و همان‌هایی که به هر دری برای جلب نظرشان احساس نیاز داشتید، آنها را بدلیل کوچکترین نقد، تهدید به پیگیری قضایی می‌کنید؟ مگر این اندیشه در جهان امروز جایگاهى دارد؟نماینده قبلی که ما مخالفش بودیم و این همه نقد و تهمت نثارش مى‌شد، طی ١٢ سال از هیچ کس شکایت نکرد و هیچ کس را تهدید به پیگیری قضایی نکرد اما تو حتى دوستان منتقد خودت را تهدید به شکایت مى‌کنی!!!اصلا کجای دنیا یک وکیل از موکل خود شکایت می‌کند؟و اما سؤال آخر؛ انگیزه شما از حذف و سقوط دادن تیم فوتبال سردار چه بود؟

🔻 اینجانب در پایان و در حضور یکایک مردم شریف بوکان از تو می‌خواهم به تک‌تک سوالات مطرح شده که پرسش خیلی از شهروندان نیز هست، جواب بدهید و دیگر بیانیه تهدید آمیز و خالی از اقناع صادر نفرمایید.

  • نویسنده : صابر فلکی