به دنبال انتشار مطلبی در یکی از کانال‌های بوکان، انور ملارحیمی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان بوکان با انتشار جوابیه‌ای به شبهات ایجاد شده پایان داد. به گزارش مکریان بوکان آنلاین، این جوابیه که به دلیل سوگیری و اقدام غیر حرفه‌ای عدم انتشار و تخطی از قانون مطبوعات از سوی کانال تلگرامی مذکور، متن […]

به دنبال انتشار مطلبی در یکی از کانال‌های بوکان، انور ملارحیمی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان بوکان با انتشار جوابیه‌ای به شبهات ایجاد شده پایان داد.

به گزارش مکریان بوکان آنلاین، این جوابیه که به دلیل سوگیری و اقدام غیر حرفه‌ای عدم انتشار و تخطی از قانون مطبوعات از سوی کانال تلگرامی مذکور، متن کامل آن در اختیار مکریان بوکان آنلاین قرار گرفته است و این رسانه‌ هم در راستای اخلاق حرفه‌ای و به دلیل احترام به حقوق مخاطبان و رعایت اصول حرفه‌ای‌گری و بی‌طرفی و رسالت آگاهی بخشی اقدام به بازنشر این جوابیه خواهد نمود.

متن کامل این جوابیه به شرح ذیل می‌باشد:

مدیریت سایت زریان مکریان

شما قبلاً در تاریخ ٨ دى ماه ١٣٩٨ در کانال خودتان متن کامل این موضوع را منعکس کرده بودید و اکنون با ٢ هدف به این موضوع بصورت مغرضانه پرداخته‌اید:

١- تخریب آقاى دکتر عثمانى که زهى خیال باطل چون چنین انگ‌هایی به شخصیت والاى ایشان نمى‌چسبد.
٢- به حاشیه بردن مدیریت ضعیف و غلط تیم سردار و بخش ورزش و جوانان که سخت در اشتباهید چون مردم از شما باهوش‌تر و عاقل‌تراند.

به هرحال صرف نظر از انگیزه‌هاى موزیانه طرح ناقص موضوع، مجدداً به اطلاع مى‌رساند که در آن مقطع زمانى، طبق قرارداد، تأمین و پرداخت کلیه هزینه‌هاى جارى تیم سردار، به عهده جناب آقاى فرهاد بازگلى بوده و تأمین و پرداخت بدهی‌هاى گذشته سردار ( از محل کمک‌هاى دریافتى) طبق همان قرارداد، به عهده آقاى دکتر عثمانى بعنوان رئیس هیأت مدیره سردار بوده است.

آقاى دکتر عثمانى در مواقع ضرورى و متعدد به داد تیم سردار مى‌رسیدند و از جیب خود، مبالغ موردنیاز سردار را پرداخت مى‌کردند و هر زمان کمکى برای سردار گرفته می‌شد، از این محل با ایشان تسویه حساب می‌شد.

حال اگر شما به واریز ٢٠٠ میلیون تومان به حساب ایشان اشاره مى‌فرمایید، چرا به پرداخت۵۰۰میلیون تومان، توسط ایشان برای تیم سردار اشاره‌ای نمى‌فرمایید؟

از شما که مدعى رعایت انصاف و اخلاق هستید انتظار این است که این حداقل‌ها را رعایت کنید.
در شرایطی که بازیکنان قدیمى از باشگاه شاکى می‌شدند و براى بازیکنان ما کارت بازى صادر نمى‌شد، این شخص آقاى دکتر عثمانى بود که بازیکنان شاکى را به مجلس و حتى منزل خود دعوت مى‌کرد و با پرداخت طلب آنها، رضایت آنان را مى‌گرفت و صدور کارت را برای بازیکنان سردار ممکن مى‌ساخت.
بیایید کمى فقط کمى انصاف داشته باشیم.
زمانیکه بازیکنان جایی برای سکونت نداشتند این آقاى دکتر عثمانى بود که به داد این تیم و بازیکنانش مى‌رسید و حتى منزل خود را در اختیار بازیکنان سردار قرار مى‌داد.
به نظرم آدم باید براى انصاف، وجدان و شرافتش بهاى بیشترى قائل باشد.

این مرد مردمى بود که در اوج قدرت در بین تماشاگران و در کنار آنان و نه از جایگاه ویژه، به تشویق سردار و ترغیب تماشاگران مى‌پرداخت و همه سختى‌های این تیم را بجان مى‌خرید.
انسان نباید بى‌صفت باشد و خوبی‌هاى این مرد بزرگ را نادیده بگیرد.
هنوز هم که هنوز است بیش از ۲۵۳ میلیون تومان از پرداخت‌هاى ایشان برای تیم سردار که قرار بود از محل کمک‌هاى دریافتى براى تیم سردار، بازپرداخت شود، انجام نشده است و ایشان خم به ابرو نیاورده است.
در چنین شرایطی آیا انصاف است که اینگونه به ایشان کم‌لطفی شود؟
دکتر عثمانى همیشه می‌گفتند پولی که برای سردار خرج می‌کنیم در اصل برای این بازیکنان نیست، بلکه برای شادی دل مردمى است که شاید سردار تنها دلخوشی آنها باشد.
آیا برخورد شما با چنین انسان شایسته و فرهیخته‌ای بى‌انصافى نیست؟
چرا با دستان خودمان انسان‌های نخبه خود را می‌کشیم؟ چرا اینقدر خوش استقبال و بد بدرقه هستیم؟
مگر ما چند نفر مانند دکتر عثمانى در منطقه و حتى کشور داریم که به این راحتى به آنها تهمت بزنیم؟ به این راحتى بخاطر منافع خود آنها را دلخور و رنجیده خاطر کنیم؟
این همه گلایه می‌کنیم که از نیروهاى توانمند کُـرد در مدیریت کلان کشور، استفاده نمی‌شود ولى شما با دست خود این نیروهاى مستعد و با ظرفیت را اینگونه مى‌سوزانید و چیزى براى این مردم نجیب، باقى نمى‌گذارید !
در پایان براى چندمین بار هم خود و هم شما را به رعایت انصاف و جوانمردی دعوت مى نمایم که اگر قدر خوبان خود را نمی‌دانیم، حداقل در حق آنان بی‌انصاف هم نباشیم ! که ” لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق”

والسلام علیکم و رحمت الله
انور ملارحیمى