در چند هفته گذشته یکی از پیمانکاران باجگیر تبلیغات محیطی شهرداری بوکان با ارائه درخواستی به شورای شهر خواستار اعمال تغییراتی منفعت‌طلبانه و یک طرفه کاملا به نفع خود در مفاد قرارداد هشت ساله‌اش! با شهرداری بوکان شد

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ در چند هفته گذشته یکی از پیمانکاران باجگیر تبلیغات محیطی شهرداری بوکان با ارائه درخواستی به شورای شهر خواستار اعمال تغییراتی منفعت‌طلبانه و یک طرفه کاملا به نفع خود در مفاد قرارداد هشت ساله‌اش! با شهرداری بوکان شد که تاکنون بی‌جواب مانده و تیر این پیمانکار باجگیر شهرداری به سنگ خورده است.

این قرارداد عجیب و سؤال برانگیز با پیمانکار معلوم الحال که حتی یک ریال منفعت مالی برای شهرداری بوکان ندارد، یکی از شاهکارهای دوره پنجم شورای شهر بوکان است که یاوران انتخاب سالم؟! در قبال حمایت‌های سوگیرانه رسانه‌ای و سفارشی‌نویسی این شخص جهت تعریف و تمجیدهای دلبخواهی از شهردار وقت بوکان و به ویژه اعضای شورای شهر و انعکاس اخبار و گزارش‌های مثبت از شهرداری و حتی انجام مصاحبه هدفمند با پخش لایو در زمان‌های ضروری و مقتضی انجام شده است. تعیین شرایط یک طرفه و محتوای پرابهام این قرارداد و بندهای ذکر شده در آن هرگز برای مردم بوکان و افکار عمومی شفاف‌سازی و رسانه‌ای نشده است و حتی شهرداری نیز حاضر به افشای مفاد آن نیست.

انتظار می‌رود اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر بوکان که در پیشگاه مردم به کلام الله مجید سوگند یاد کردند تا در هر شرایطی حافظ منافع آنان و خدمتگذار شهروندان بوکانی باشند، به طور قاطع از زیاده خواهی‌های این قبیل افراد فرصت طلب و سودجویی های بی‌شمار آن‌ها جلوگیری کنند و اگر این قرارداد موسوم به ترکمانچای! مشکل خاصی ندارد، در اسرع وقت در مورد آن توضیحات قانع کننده‌ای به مردم آگاه شهرستان بوکان و رسانه‌های گروهی ارائه دهند تا شائبه حمایت های پشت‌پرده و همراهی معنادار آنان نیز با جریان قدرت حاکم بر بوکان حداقل در این گونه موارد شدت نگیرد و یا کم‌رنگ‌تر شود، زیرا مردم به خوبی بر آنان نظارت دارند و دیر یا زود از هر تصمیمی که حتی با سفارشات افراد متنفذ در پشت درهای بسته شورای شهر و شهرداری نیز اتخاذ شود، کاملا مطلع خواهد شد.

این پیمانکار باجگیر که از یاوران و مشاوران نزدیک جریان قدرت حاکم بر بوکان است، در دوره‌های قبلی هم برای ایجاد منوی اختصاصی شهرداری بوکان به روایت خبر از شهرداران چک و پول‌های نقد به عنوان حقوق دریافتی ماهیانه می‌گرفت و اکنون هم برای رسیدن به منافع خود به شدت یکی از اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر بوکان که از ابتدای حضورش مخالف جدی این گونه زیاده‌خواهی‌ها و سودجویی‌های بی‌شرمانه این به اصطلاح پیمانکار شده‌ است را به دلایل واهی به باد انتقاد گرفته و ایشان را آماج حملات و تخریب‌های خود قرار داده است.

حال باید دید که اعضای شورای شهر تسلیم این باج‌خواهی و زیاده‌خواهی این نوع افراد باجگیر خواهند شد؟ یا خیر!