به گزارش موکریان بوکان آنلاین؛ ورزش یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های ایجاد شور و نشاط و شادابی در جامعه است که با نهادینه کردن آن در بین عموم مردم، می‌توان به سمت قله‌های موفقیت در تمام زمینه‌ها پیش رفت. مقام معظم‌ رهبری فرمودند: همه آحاد مردم باید ورزش را جدی بگیرند و آن را برای سلامتی […]

به گزارش موکریان بوکان آنلاین؛ ورزش یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های ایجاد شور و نشاط و شادابی در جامعه است که با نهادینه کردن آن در بین عموم مردم، می‌توان به سمت قله‌های موفقیت در تمام زمینه‌ها پیش رفت.

مقام معظم‌ رهبری فرمودند: همه آحاد مردم باید ورزش را جدی بگیرند و آن را برای سلامتی خود یک ضرورت و کار لازم به حساب بیاورند زیرا جامعه ورزشکار، جامعه‌ای پر تلاش، با نشاط و زنده و کارآمد خواهد بود و جامعه ما امروز به این طراوت و نشاط نیازمند است.

گسترش ورزش امروزه خود امر به معروف محسوب می‌شود، چرا که با این امر بسیاری از ناهنجاری های جامعه کاهش می‌یابد و سلامت همگانی نیز تامین می‌شود.

اینجانب فرارسیدن هفته تربیت بدنی را به ریاست و پرسنل محترم اداره ورزش و جوانان و کلیه دست اندرکاران امر تربیت بدنی و ورزشی، مربیان ورزشکاران، داوران، پیشکسوتان، قهرمانان ورزشی و کلیه حامیان ورزشی شهرستان ورزش دوست بوکان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون جامعه ورزش کشور را مسئلت می نمایم.

محسن محمدخواه

رییس دادگستری شهرستان بوکان