به گزارش بوکان آنلاین مکریان، دکتر محمدقسیم عثمانی نماینده سابق بوکان با انتشار پیام‌هایی در کانال اطلاع رسانی خود از زحمات اعضای شوراهای شهرسیمینه تقدیر و تشکر کرد. متن این پیام ها به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم اعضای محترم شوراى شهر سیمینه با سلام و احترام؛ اینک که یک دوره چهار ساله […]

به گزارش بوکان آنلاین مکریان، دکتر محمدقسیم عثمانی نماینده سابق بوکان با انتشار پیام‌هایی در کانال اطلاع رسانی خود از زحمات اعضای شوراهای شهرسیمینه تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام ها به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اعضای محترم شوراى شهر سیمینه

با سلام و احترام؛ اینک که یک دوره چهار ساله از خدمت به مردم خوب و شرافتمند سیمینه را به اتمام مى‌رسانید، بر خود وظیفه می‌دانم از زحمات و همکاری‌های دلسوزانه تک تک اعضا و شهردار مردمى‌تان تشکر نمایم و از صمیم قلب برایتان عاقبت بخیرى توأم با سلامت و توفیق، مسئلت مى‌نمایم. جای بسی خوشحالیست که شوراى شهر سیمینه در طول حیات خود، همواره محموعه‌ای همدل و دلسوز بوده و با امکاناتى اندک توانسته‌اند، اقداماتى نسبتاً بزرگ و مهم را به انجام رسانند و شوراى سیمینه یک الگو برای همدلى و هم افزایی بوده است که قطعاً در ادامه نیز، اعضای دوره ششم این روند همراهى و همکاری را استمرار و تقویت مى‌بخشند و بخاطر مردم گذشت و همکارى را سرلوحه کار خود قرار خواهند داد. بنده نیز ضمن تبریک مجدد به منتخبین دوره ششم، برای تحقق این امر و توفیق در جهت خدمت برای همه عزیزان دعا می‌کنم و موفقیت آنان را از خداوند منان طلب دارم.

با امتنان ویژه

محمدقسیم عثمانى