به گزارش بوکان آنلاین مکریان، دکتر محمدقسیم عثمانی نماینده سابق بوکان با انتشار پیامی در کانال اطلاع رسانی خود از زحمات اعضای شوراهای شهر بوکان تقدیر و تشکر کرد. متن این پیام ها به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم اعضاى محترم شوراهاى اسلامى روستاهاى شهرستان بوکان با سلام و تحیت؛  تلاش‌هاى صادقانه و […]

به گزارش بوکان آنلاین مکریان، دکتر محمدقسیم عثمانی نماینده سابق بوکان با انتشار پیامی در کانال اطلاع رسانی خود از زحمات اعضای شوراهای شهر بوکان تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام ها به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اعضاى محترم شوراهاى اسلامى روستاهاى شهرستان بوکان

با سلام و تحیت؛

 تلاش‌هاى صادقانه و زحمات طاقت فرساى تک تک شما عزیزان طى ۴ سال گذشته، بر هیچ انسان منصفى پوشیده نیست. بدون هیچگونه حقوق و دستمزد و مابه ازایى از جان و مال خود مایه گذاشتید تا بلکه مشکلی از انبوه مشکلات مردم روستا را حل کنید و از این طریق، رضایتمندی مردم را عملیاتی کنید که این ایثار شما خوبان از نوع معامله بندگان خوب با خداوند است و هر کس با خداوند معامله کند، قطع و یقین منتفع خواهد شد.

هر چند عدم پاسخگویی برخی از مدیران و کمبود امکانات و نیز بی‌مهرى به شما و جایگاهتان و نیز برخی زخم زبان‌هاى غیرمنصفانه، جسم و روح شما و حتى خانواده‌های محترم تان را نیز آزرده است اما گذشت زمان همه چیز را روشن خواهد ساخت و خداوند به مددتان خواهد آمد.

بنده به خوبى سختی کار شما و فشارهایی را که به شما زحمتکشان مسئولیت پذیر، وارد شده است، درک میکنم و به تک تک شما خوبان خسته نباشید و دست مریزاد عرض مى‌نمایم و بعنوان عضوى کوچک از این مردم فرهیخته و قدردان، بر دستان پر مهرتان بوسه مى‌زنم و توفیق و عزت‌تان را از خداوند متعال مسئلت دارم و ضمن تبریک مجدد به منتخبین دوره ششم، براى این عزیزان نیز آرزوى توفیق دارم و از خداوند متعال عزت و سربلندى‌شان را خواستارم.

با تشکر مجدد

محمدقسیم عثمانى