به گزارش بوکان آنلاین مکریان، دکتر محمدقسیم عثمانی نماینده سابق بوکان با انتشار پیامی در کانال اطلاع رسانی خود از زحمات اعضای شوراهای شهر بوکان تقدیر و تشکر کرد. متن این پیام ها به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم اعضاى محترم دوره پنجم شوراى اسلامى شهر بوکان با سلام و احترام ؛ به […]

به گزارش بوکان آنلاین مکریان، دکتر محمدقسیم عثمانی نماینده سابق بوکان با انتشار پیامی در کانال اطلاع رسانی خود از زحمات اعضای شوراهای شهر بوکان تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام ها به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اعضاى محترم دوره پنجم شوراى اسلامى شهر بوکان

با سلام و احترام ؛ به رسم ادب و قدرشناسى بر خود واجب مى دانم از تلاش‌هاى مجدانه، خدمت خالصانه و همکارى صمیمانه شما خواهران معزّز و برادران مکرّم در کسوت عضویت در شوراى اسلامى شهر بوکان تشکر ویژه‌اى داشته باشم و الطاف و مجاهدت شما را ارج نهم.

بر خود مى‌بالم که مدتى با شما و شهردار توانمندتان، همکار بودم و دست در دست هم برای انجام و اتمام پروژه‌هایی همچون روگذر وحدت، زیر گذر معلم و چندین پروژه و کار اساسی دیگر، تلاش کردیم و هرگز این همراهى و همسویی و نگاه مشترک را فراموش نخواهم کرد چرا که نتیجه آن رفاه مردم و آبادانى نسبی بوکان عزیز بود.

بدون شک دلسوزان این شهر، زحمات شما را از یاد نخواهند برد و شما به گونه‌اى عمل کردید که مردم بوکان را با بنیاد شورا، آشتى دادید و با انتخاب شهردارى شایسته و نیز استفاده از ظرفیت تمامى اعضاى شورا، معنا و محتواى دیگرى به شوراى شهر بخشیدید و انتظارات مردم را از شوراى شهر ارتقاء دادید که امیدوارم اعضاى منتخب شوراى دوره ششم شهر بوکان بتوانند با استفاده از تجربیات شما سروران، روند سازنده استقلال و تعاون و تعامل را استمرار بخشیده و با انتخاب شهردارى توانمند، مقتدر و سالم، سایر ظرفیت‌هاى قانونى شورا را فعال نموده و رضایت شهروندان فرهیخته بوکان را جلب نمایند.

شکى نیست که عملکرد و شخصیت شوراى دوره پنجم یک الگو براى همه دوره‌ها خواهد بود و این شرایط مرهون تجربه، گذشت، پاکدستى حاکم بر فضاى شورا بود که جاى بسی تقدیر و مباهات است و بجد جاى شما در بدنه مدیریتى این شهر خالیست که امیدوارم ظرفیت بالاى موجود، بلا استفاده نماند و با تشکیل بنیادى براى دیدبانى اجتماعى این شهر، این ظرفیت بالا را حفظ و تقویت بخشید و لحظه‌اى از خدمت به این مردم شایسته خسته نشوید که بقول حضرت حافظ؛

وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم

که در طریقت ما، کافریست رنجیدن

قطعاً مردم آگاه و تیزبین بوکان، زیاده خواهان و انحصارگرایانى را که در راستاى وابسته سازى شورا و با مهندسى سلیقه‌اى خود، باعث حذف و فقدان شما و بسیارى از معتمدین واقعى مردم شدند، نخواهند بخشید و از این خطاى مکرر آنان نخواهند گذشت.

بنده بار دیگر به رسم انجام وظیفه، از تک تک شما خواهران و برادران و نیز خانواده‌هاى محترم‌تان، که مدت چهار سال صادقانه خدمت کردید و بسیارى از بی‌مهرى ها، بدگمانى‌ها و نیز تخریب‌ها را صبورانه تحمل کردید، تشکر می‌کنم و خدمت شما نوید می‌دهم که خدمت شما نزد مردم بینا و آگاه بوکان، نیک پیداست و هرگز از یاد نخواهد رفت.

هر چند رهایی از مسئولیت خود نعمت بزرگیست اما هر کس بتواند براى این مردم خوب و محروم قدمى بردارد و پا پس کشد، قابل بخشش نخواهد بود و قطعاً اکثریت قاطع شما این توان و ظرفیت را دارید و نیکان این شهر از شما انتظار دارند.

با تقدیر دوباره

محمدقسیم عثمانى