غیبت آذربایجان غربی در پنجمین جشنواره ملـی فرهنگ و اقوام پنجمن جشنواره ملی فرهنگ و اقوام از هیجدهم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه سال جاری مجموعه تاریخی فرهنگی قلعه فلک الافلاک خرم آباد در حال برگزاریست.

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ غیبت آذربایجان غربی در پنجمین جشنواره ملـی فرهنگ و اقوامپنجمن جشنواره ملی فرهنگ و اقوام از هیجدهم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه سال جاری مجموعه تاریخی فرهنگی قلعه فلک الافلاک خرم آباد در حال برگزاریست.

نکته قابل تامل این رویداد ملی اما غیبت میراث فرهنگی آذربایجان غربی میباشد، استانی که مرکز آن یعنی شهر ارومیه لقب شهر رنگین کمان اقوام و ادیان را با خود به یدک می‌کشد؟

با استعلام از استان های همجوار آذربایجان غربی نتیجه حاصل شد، استان‌های آذربایجان شرقی، اردیبل، زنجان، کردستان و … همگی حضور فعالی در این رویداد ملی داشته اند بطوری که بجای یک غرفه هر استان چندین غرفه را به خود اختصاص داده‌اند، اما اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی با مدیریت جباری مدیر کل منصوب شده در دولت بنفش روحانی بار دیگر با عدم حضور در این جشنواره ملی نشان داد وصله ناجوری است بر دولت جدید، دولتی که با شعار دولت مردمی و ایران قوی بر روی کار آمده است، اما هنوز مدیران فرسوده و ضعیف دولت بنفش سکاندار برخی از ادارت آن هستند.

مدیرکل منتسب به دولت بنفـش میراث فرهنگی آذربایجان غربی آیا جرات و توانایی پاسخ به سوالات زیر که در راستای عملکرد نه ساله او می‌باشد را دارد ؟

• علت عدم حضور آذربایجان غربی در این رویداد ملی چیست ؟

• در این نه سال مدیریت جباری که هشت سال از آن در دولت قبلی بوده و قطعا جباری هم یکی ازبانیان وضع موجود محسوب می‌شود، چندین رویـداد و جشنـواره بیـن المللی در آذربایجان غربی برگزار نموده است ؟

• شاخص ترین عملکردی که در این نه ساله در تمامی زمینه ها داشته اند چیست ؟ چرا مردم و رسانه ها هیچ عملکرد شاخصی از این مدیر بنفش را به یاد نمی آورند ؟

• آیا استان ما از استانهای همجوار خود پتانسیل کمتری داشته که در این جشنواره ملی حتی یک غرفه را به خود اختصاص نداده است ؟و … کلی سوال دیگر

مگر مدیریت همین مدیران باعث کسب رتبه اول فلاکت آذربایجان غربی در کل کشور نمی‌باشد ؟

مگر رئیس جمهور با صدای رسا دستور برکناری بانیان وضع موجود را صادر نکردند چرا گوش شنوایی در این استان پیدا نمی‌شود ؟