منصور جهانی ـ «عباس غزالی» شخصیت فعال فرهنگی، عضو و مشاور فرهنگی، هنری حزب دمکرات کُردستان عراق و از نمایندگان پیشین پارلمان اقلیم کُردستان، به مناسبت کاندیدشدن پاوه در میان ده شهر سالم جهانی پیام تبریک فرستاد.

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ «عباس غزالی»، شخصیت فعال فرهنگی، عضو برجسته و مشاور فرهنگی، هنری حزب دمکرات کُردستان عراق و از نمایندگان پیشین پارلمان اقلیم کُردستان، به مناسبت کاندیدشدن پاوه در میان ده شهر سالم جهانی، در پیامی این اتفاق را مهم و باافتخار قلمداد کرد و حفظ این اصالت تاریخی در عصر نوین، از لحاظ فرهنگی و اجتماعی، را زمینه‌ساز پیشرفت برشمرد که در نهایت، ترویج فرهنگ شهر پاک برای شهرهای دیگر را نیز به ارمغان می‌آورد.
متن کامل پیام «عباس غزالی» به این شرح است:


«پاوه، نام و محتوایی پاک به گونه گوهر
شهر پاوه، که نام آن نیز به معنی پاک است، اصالت خود را با نامزدکردن خویش در انتخاب ۱۰ شهر برتر جهان، برای زندگی و محیط زیست سالم در سازمان جهانی بهداشت (WHO) اثبات نمود. باری، گوهر روزی خود را نشان خواهد داد. حفظ این اصالت تاریخی در عصر نوین، از لحاظ فرهنگی و اجتماعی، علاوه بر زمینه‌سازی جهت پیشرفت، ترویج فرهنگ شهر پاک را برای شهرهای دیگر نیز به ارمغان می‌آورد. در واقع این افتخار، نشان از وجود شهروند خوب و مسئولیت‌پذیر و داشتن نخبه‌های فرهنگی و دلسوز است که جای ارج فراوان دارند. به امید انتخاب این شهر محبوب به عنوان ۱۰ شهر سالم جهان. »


عباس غزالی
اربیل/ اقلیم کردستان
۱۸/۱۰/۱۴۰۰