به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ میلاد قادری فعال مدنی و اجتماعی شهرستان بوکان با ارسال یادداشتی در خصوص وعده‌های انور حبیب زاده بوکانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی اینگونه نوشت: با سلام و عرض ادب خدمت همشهریان و تمامی مردمان دیارم بوکان.

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ میلاد قادری فعال مدنی و اجتماعی شهرستان بوکان با ارسال یادداشتی در خصوص وعده‌های انور حبیب زاده بوکانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی اینگونه نوشت: با سلام و عرض ادب خدمت همشهریان و تمامی مردمان دیارم بوکان.

در آستانه دومین سالگرد شروع انتخابات مجلس یازدهم هستیم و دقیقا بهمن سال ۱۳۹۸ تب انتخابات بالا و بازار‌ وعده‌ها داغ .

نیک مستحضریم در انتخابات جناب آقای حاج انور حبیب زاده بوکانی بعنوان منتخب مردم راهی بهارستان شدند.

با سرچی ساده در کانال ایشان می‌توان به وعده‌های بی‌شمار با هشتگ‌های دوباره می‌سازمت بوکان رسید که بنده بعنوان یک جوان و یک فرد دانشجو آنچه وعده داده شده است را بررسی و نتیجه‌اش را باید تمام موکلان ایشان بدانند.

۱: آغاز ساخت مجتمع آموزش عالی: نه تنها در بوکان شاهد پیشرفت در این زمینه نبوده و نیستم بلکه تنها دانشکده سراسری ما در رشته پرستاری زیر نظر واحد ارومیه در کما به سر برده و در دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری با ذره بین هم دیده نشده و نخواهد شد !!!

۲: ایجاد توسعه پایدار: بوکان جز مهاجر پذیرترین شهرهای شمالغرب کشور شهری باوجود سکونتگاه‌های غیررسمی که در بوق و کرنا زدند با همت نماینده تصویب الحاق سکونتگاه‌های غیر رسمی به محدوده شهری اما آنچه در عمل ماند بوکان تنها شهری در منطقه موکریان که مصوبش اکنون هم در استانداری دارد خاک می‌خورد.

۳: دستور معاون رئیس جمهور برای آغاز به کار دوباره سد سیمینه: سدی که شاید بتوان گفت نوه‌های من جوان بتوانند در آن شنا کنند سدی با وجود مزیت‌های بی شمار برای اقتصاد شهرمان برای رونق کشاورزی اما با نگاهی ساده خواهیم فهمید این سد در هیچ کجای سندهای بودجه‌ای ردیفی برایش تعریف نشده و حالا حالاها در خواب به سر می‌برد.

۴: مدارس بوکان و تراکم دانش آموز: در این زمینه نه تنها شاهد پیشرفت نبوده و نیستم بلکه مهندس نجابتی تنها خیر مدرسه ساز مردی با همت جهادی به لطف کم کاری‌ها سنگ‌اندازی‌ها رسما پایان فعالیت‌های خود را در شهرستان بوکان اعلام کرد!!

۵: حذف باند بازی وایجاد شایسته سالاری: هر آنچه در گفتار شنیدم در عمل نقطه مقابلش را مشاهده کردیم از حذف مدیران شایسته، محبوب و کارآمد و جایگزین کردن مدیران ضعیف و بیشتر بله قربان‌گو شاید ما تا اکنون تعریف بدی از شایسته سالاری داشته‌ایم.

۶: دستور ویژه برای جاده بوکان میاندوآب: جاده که چه عرض کنم باید گفت قتلگاه یادتان هست فرمودید وزیر راه وقت را از پله‌های مجلس پایین خواهم انداخت. چندین مرتبه معاون، مدیرکل، مسئول شمالغرب کشور مهمانتان بوده‌اند، اما دستاور چه شد احداث دست‌انداز و سرعت‌گیر!!

۷: احداث بیمارستان: همگی از دستاورد و همت جهادیتان برای آغاز به کار بیمارستان جدید شنیدیم ولی آنچه دیدم تنها خاکبرداری آنهم در همان مکان فعلی آیا با اندکی تدبیر نباید به این نتیجه رسید که این شهر به واسطه پهنا و ایجاد توازن برای دسرس همگی‌مناطقش به بیمارستان در مکان جدید این احداث انجام گشته هر چند در حد کلنگ‌زنی و تنها یک تابلو.

جناب حبیب زاده بوکانی بنده با آنچه خود فرموده‌اید قضاوتتان کرده‌ام و برای جلوگیری از اضافه‌گویی و طولانی شدن متن موارد را کوتاه کرده وگرنه می‌توان از وعده‌هایتان بسیار نوشت و دستاوردهاتان را در یک کاغذ سفید خلاصه کرد.

دوباره می‌سازمت بوکان فعل ساختن بنده را یاد معمارهای دوست داشتنی می‌ندازید ولی شما معمار خوبی برای بوکان شهری با ظرفیت‌های فراوان، پتانسیل‌های زیاد، نخبگان علمی، ادبی و فرهنگی نبوده‌اید و از ایزدمنان خواستارم در دو سال باقی مانده عمر‌ نمایندگیتان بتوانید اندکی جامه عمل به وعده‌های بی‌شمارتان بپوشانید و همچون بزرگ مرد تاریخ بوکان آقای طه همیشه نامتان با اعمالتان پیش موکلانتان ماندگار باشد.

خدا چنان کن عاقبت کار نماینده‌مان خشنود باشد ما رستگار.

باتشکر ارادتمند شما: میلاد قادری

  • نویسنده : میلاد قادری