به گزارش موکریان بوکان آنلاین؛ دو عضو شورای شهر بوکان در پی عدم دعوتشان به مراسم کلنگ زنی پارک بانوان با انتشار بیانیه ای به این وضعیت واکنش نشان دادند؛ بنام خدا باسلام و درود به شهروندان بزرگوار و به‌ویژه اصحاب رسانه برای تنویر افکار عمومی در خصوص کلنگ زنی پارک بانوان به عنوان عضو […]

به گزارش موکریان بوکان آنلاین؛ دو عضو شورای شهر بوکان در پی عدم دعوتشان به مراسم کلنگ زنی پارک بانوان با انتشار بیانیه ای به این وضعیت واکنش نشان دادند؛

بنام خدا

باسلام و درود به شهروندان بزرگوار و به‌ویژه اصحاب رسانه برای تنویر افکار عمومی

در خصوص کلنگ زنی پارک بانوان به عنوان عضو شورای اسلامی شهر و مسئول کمیسیون بانوان توضیحی مبنی بر علت عدم حضور بانوان عضو شورای اسلامی در این مراسم را لازم می دانم.

۱- قول مساعد شهردار برای پارک تازه کلنگ زنی شده ،افتتاح در تاریخ ۹۹/۶/۱۴‌ بود که شهردار علت تاخیر آن را شرایط بحران اقتصادی و نبود پیمانکار اعلام نمودند و حتی در پاسخ به‌پیگیری بنده، مسئول عمران شهرداری اظهار بی‌اطلاعی نمودند.

۲- طراحی این پارک از سوی آقایان و بدون مشارکت بانوان انجام گرفته است.

۳-قرار بود این مراسم در شهریورماه و با حضور دو بانوی عضو شورای اسلامی و دیگر مسئولین انجام گیرد اما به بهانه‌ی علاقمندی دیگر مسئولان برای حضور در این مراسم، دقیق در روز موعود برنامه کنسل شد و‌ در حالیکه تمام پیامهای ارسالی برای دعوت از مسئولین در ساعت ۸ شب و برای امروز ۹۹/۷/۲۱ و راس ساعت ۱۲ ظهر بوده‌است جناب شهردار ساعت ۱۲:۴۲ طی تماس تلفنی مارا به مشارکت دعوت نمودند و اعلام کردند که خود ایشان ساعت ۱۱:۳۰ به این مراسم دعوت شده‌اند!!!!

در شگفتم در حالیکه احداث پارک از وظایف شهرداری است چطور آقای شهردار نیم ساعت قبل از شروع مراسم دعوت شده‌اند با این حساب متولی امر کدام نهاد و ارگان می‌باشد که این بی احترامی را در حق شهردار روا داشته است؟!

بهرحال، چون دو بانوی عضو شورای اسلامی برنامه‌ی خاصی برای این کلنگ زنی تدارک دیده بودیم و دعوت ما ۴۲ دقیقه بعداز شروع برنامه و طی تماس تلفنی انجام گرفت حضور خود را در این مراسم جایز ندانستیم.

البته این رویداد، امری تازە نیست و به رغم تمام شعارها در دولت تدبیر و امید، متاسفانە هیچ امیدی برای تغییر رویکرد بعضی مسئولین برای حضور بانوان در تصمیم‌گیری های شهری محقق نشده‌است. و این کلنگ زنی بنام پارک بانوان بدون حضور دو بانوی منتخب شهر به عنوان اعضای شورای شهر مهر تاییدی بر این وعده‌های تحقق نیافته است.

لیلا احمدی اقدم و شادی تردست اعضای شورای اسلامی دوره‌ی پنجم شهر بوکان