متن جوابیه رئیس هیئت همگانی ورزش‌های شهرستان بوکان به شرح ذیل است

بدنبال گلایه چند ورزشکار حاضر در دوره‌های مربیگری آمادگی جسمانی و انتشار مطلبی انتقادی در این خصوص، رئیس هیئت همگانی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

متن جوابیه رئیس هیئت همگانی ورزش‌های شهرستان بوکان به شرح ذیل است:

به بسمه تعالی

با سلام، مستندا به ماده ۲۳ قانون مطبوعات نظر به انتشار مطالب وهن‌آمیز وخلاف واقع مقتضی است نسبت به انتشار پاسخ ریاست هیأت ورزشهای همگانی شهرستان بوکان در کانال‌های مربوطه اقدام نمایید.

در طی چند سال گذشته دوره مربیگری آمادگی جسمانی در این شهرستان برگزار نشده بود تا اینکه پس از انتصاب اینجانب به سمت ریاست هیأت در سال ۱۴۰۰ وبا عنایت به پتانسیل های زیاد ورزشکاران این شهرستان و بنا به ضرورت و طبق رایزنی‌های صورت گرفته دو دوره مربیگری در بهمن و اسفند ماه برگزار گردید.

برای شرکت اشخاص در دوره هر فرد باید مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال را به حساب فدراسیون و مبلغ سه میلیون و دویست هزار ریال را به حساب هیأت ورزشهای همگانی استان واریز نمایید و هیچ مبلغی به حساب هیأت ورزش‌های همگانی این شهرستان واریز نشده است.

دوره‌ها به صورت کاملاً قانونی وبا تأیید فدراسیون برگزار گردید و اینجانب تمام هزینه‌های برگزاری هر دو دوره را پرداخت نموده‌ام که تا این تاریخ حتی هزینه‌های برگزاری دوره‌ها نیز به اینجانب مسترد نشده است.

حساب هیأت مشخص است و پرینت یکساله آن نیز اخذ شده که دعوت می گردد از نزدیک آن را مشاهده نمایید، تا مشخص شود که علیرغم این همه فعالیت هیأت در سال گذشته هیچ کمکی به این هیأت نشده و غالب هزینه‌ها را اینجانب از جیب خودم پرداخت نموده‌ام. حال چه افرادی و با چه اهدافی این مسائل را مطرح نموده اند جای بحث دارد.

در هر حال اسامی اشخاص شرکت کننده در دوره‌ها و اسناد و مدارک مربوطه موجود است که ضمن دعوت از نهادهای نظارتی این هیأت آمادگی بازرسی به صورت کلی را دارد و چنانچه اشخاصی نیز معترض باشند به اینجانب و ریاست محترم اداره ورزش و جوان مراجعه نمایند تا به صورت دقیق به موضوع رسیدگی گردد.

در آخر امیدوارم که در این ماه پر فیض و برکت خداوند متعال همه ما را هدایت فرمایند.

با احترام

محمد مقصودی رئیس هیأت ورزشهای همگانی شهرستان بوکان