موکریان بوکان آنلاین | نماینده منتخب مردم بوکان در مجلس دوازدهم با انتشار پیامی با مدیران ادارات دولتی در بوکان اتمام حجت کرد. با سلام و احترام؛ ضمن تبریک عید سعید فطر، به استحضار مى‌رساند همانطوریکه در ایام انتخابات اعلام شد بنده براى احیاى بوکان و تغییر رویکردها قدم در این راه سخت نهاده‌ام نه […]

موکریان بوکان آنلاین | نماینده منتخب مردم بوکان در مجلس دوازدهم با انتشار پیامی با مدیران ادارات دولتی در بوکان اتمام حجت کرد.

با سلام و احترام؛ ضمن تبریک عید سعید فطر، به استحضار مى‌رساند همانطوریکه در ایام انتخابات اعلام شد بنده براى احیاى بوکان و تغییر رویکردها قدم در این راه سخت نهاده‌ام نه براى تغییر مدیران، لذا انتظار مى‌رود مدیران با رویکرد مردم‌مدارى و با انگیزه مضاعف، کارآمدى خود را در عمل به اثبات رسانند.

بنده خود نماینده مردم هستم و در هیچ اداره و محفلى، نماینده و سخنگویى ندارم و هیچ کس اجازه ندارد از طرف بنده براى مدیران سالم، کارآمد و مردم‌مدار خط و نشان کشیده و مدیران را تهدید به تغییر نماید. البته دوستان واقعی‌ام که مایه مباهات براى بنده هستند، هرگز وارد چنین جریاناتى نشده و نخواهند شد و همواره بنده را در جهت به حداکثر رساندن منافع مردم مورد راهنمایی قرار خواهند داد.

هر مدیری که همسو با حاکمیت، هماهنگ با فرماندار محترم و در جهت رضایت مردم، سالم و با نگاه برابر در جهت کاهش فاصله بین مردم و حاکمیت تلاش مؤثر داشته باشد جزو تیم کارى ما محسوب خواهد شد و از حمایت کامل بنده برخوردار خواهد بود.

احترام به مردم و خدمت صادقانه به آنان و عدم نگاه بالا به پایین به مردم خط قرمز ما در این دوره خواهد بود و انتظار مى‌رود مدیرانی که در این راستا حرکت مى‌کنند و اخلاق را به معناى واقعى و کامل آن رعایت مى‌نمایند، با اطمینان و اعتماد به‌نفس کامل، مسیر خدمت را تشدید و تقویت بخشند و مردم‌مدارى را در بوکان عزیز سرلوحه کار خود قرار دهند.

به حکم اینکه بنده نماینده تمام مردم هستم، هر مدیرى که مردم را ولى نعمت خود نداند و پاسخگوى مطالبات به‌حق مردم نباشد، حتی اگر از نزدیکان انتخاباتى بنده بوده باشد، مورد حمایت بنده نخواهد بود و در مقابل، هر مدیرى که در این جهت حرکت مؤثر داشته باشد، هرچند از مخالفین انتخاباتى بنده بوده باشد، مورد حمایت کامل بنده خواهد بود.

نه بنده و نه هیچ کس حق ندارد منافع مردم را فداى منیّت‌هاى خود نماید و این دردى است که مدت‌ها این مردم هزینه آن را پرداخت نموده‌اند.

ما منادى آشتى و خدمت بى‌منّت به مردم هستیم و اگر براى خدا کار کنیم و خداوند را ناظر بر نیت، رفتار و کردار خود بدانیم، پیروزیم.

  • نویسنده : محمد رحیمی