به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ روز دوشنبه فستیوال اسب کوردی به میزبانی شهرستان بوکان برگزار شد که یکی از کانال‌های خبری نزدیک به نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی با انتشار خبری این جشنواره را به حاشیه برد.به دنبال این حواشی رئیس هیئت سوارکاری بوکان با ارسال پیامی برای بوکان آنلاین از این حواشی پرده […]

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ روز دوشنبه فستیوال اسب کوردی به میزبانی شهرستان بوکان برگزار شد که یکی از کانال‌های خبری نزدیک به نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی با انتشار خبری این جشنواره را به حاشیه برد.به دنبال این حواشی رئیس هیئت سوارکاری بوکان با ارسال پیامی برای بوکان آنلاین از این حواشی پرده برداشت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

با سلام و عرض و ادب و احترام خدمت مردم شریف شهرستان بوکان ضمن سپاس و قدردانی از تمامی همشهریان عزیز که در نهایت ادب فرهنگ مهمان‌نوازی را با احترام ادا کرده و ما را در اولین همایش اسب سواری که در شهرستان بوکان برگزار گردید یاری نموند.

لازم دانستم در پاسخ به یک رسانه خبری که خبری تحت عنوان “توهین به عکاسان و خبرنگاران در جشنواره اسب کوردی در بوکان” در کانال خبری خود منتشر کرده است، نکاتی را جهت تنویر افکار عمومی و همشهریان عزیز به عرض برسانم.

🔹 مطابق قانون فدراسیون سوارکارینباید به غیر از ناظر و مجری و یک تصویربردار کسی دیگر در میدان حضور داشته باشد.

🔸 محل خبرنگاران جلوی جایگاه اختصاص داده شده بود و بیشتر خبرنگاران در آنجا مستقر بودند و برخلاف ادعایشان از طرف هیئت سوارکاری بوکان از ایشان دعوت نشده بود که در همایش حضور یابند.

🔹آن شخص در جواب درخواست محترمانه اکیپ ناظر مسابقات که متشکل از نماینده فدراسیون سوارکاری و نماینده وزارت جهاد کشاورزی بودند که در کمال احترام از ایشان درخواست می‌کردند که جهت عکاسی به محل تعیین شده بروید تا از بروز حادثه و برخورد با اسب در امان بمانند که البته وی قبول نکرده و با الفاظ بسیار رکیک و نامربوط بمدت چند دقیقه باعث اختلال در نظم و ایجاد اختشاش در روند برگذاری همایش شدند.

🔸پوشش یکی از ناظران دقیقا برابر دستورالعمل فدراسیون جهانی بوده و با توجه به هدف پیشرفت صنعت اسب و صادرات، مجبور به رعایت و اجرای دستورالعمل‌های جهانی می‌باشیم.

🔸 شاهدان قضیه با امضای بیش از ۵۰ نفر دلیل بر واقعیت عرایض می‌باشند.

🔻اینجانب از طرف سوارکاران و تولیدکنندگان خواستار عذرخواهی این شخص که در وسط میدان با صدای بلند و ناپسند در جواب درخواست منطقی ناظران می‌فرمایند من از طرف اداره آمده‌ام چرا کراوات زدی، به ایشان پیشنهاد می‌دهیم اینگونه انتقادات پوششی را از نزدیکان خود هم داشته باشند که بعضی از نزدیکانشان در ادارات حساس که با قشر محصل و جوان سرکار دارند بزرگواری بفرمایند به آن هم که در فضای مجازی عکس با کراوات گذاشته‌اند تذکر پوششی بدهند.

در آخر بنده نیز از کلیه مهمانان به دلیل وقفه و بی‌احترامی این شخص عذرخواهی می‌کنم.

با احترام

آزاد اکبرپور_ رئیس هیأت سوارکاری شهرستان بوکان

#بوکان_آنلاین

🆔 @boukanonline

🌐 Bokanonline.ir