موکریان بوکان آنلاین | روابط عمومی مدیریت منابع آب شهرستان بوکان با انتشار اطلاعیه‌ای در خصوص احتمال وقوع سیلاب هشدار داد. متن این هشدار به شرح ذیل است: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک عید سعید فطر به اطلاع می‌رساند بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی و استمرار و تشدید سامانه بارشی و بارش […]

موکریان بوکان آنلاین | روابط عمومی مدیریت منابع آب شهرستان بوکان با انتشار اطلاعیه‌ای در خصوص احتمال وقوع سیلاب هشدار داد.

متن این هشدار به شرح ذیل است:

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک عید سعید فطر

به اطلاع می‌رساند بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی و استمرار و تشدید سامانه بارشی و بارش باران شدید و ذوب برف، وقوع آبگرفتگی معابر، جاری شدن سیلاب در رودخانه‌ها و مجاری آبی برای شهر و روستا متصور می‌گردد، که همین امر منجر به افزایش ورودی آب سد بوکان شده و با توجه به اینکه سد در آستانه سرریز شدن قرار دارد در جهت «کنترل ایمنی و پایداری سد» و در صورت لزوم رهاسازی و افزایش خروجی بیشتر آب سد مخزنی و به تبع آن افزایش دبی بیشتر آب رودخانه زرینه رود در دستور کار قرار دارد.

لذا از عموم مردم شریف و مهمانان گرانقدر نوروزی و روستاهای پایین دست سد بوکان که در کنار رودخانه‌ی زرینه رود واقع گردیده‌اند تقاضا می‌گردد از هرگونه تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مجاری آبی شهرستان اکیدا” خودداری و موارد ایمنی را کاملا رعایت فرمایند.

  • نویسنده : محمد رحیمی