به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ روز سه‌شنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۰ مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ثبت اسناد و املاک بوکان که از مدیران توانمند و فعال این اداره محسوب می‌شود، با حضور «محمدخواه» رئیس محترم دادگستری، «علی زاهد» دادستان محترم و هم‌چنین «حیدروند» معاون مدیرکل اداره ثبت اسناد و املاک استان آذربایجان غربی […]

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ روز سه‌شنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۰ مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ثبت اسناد و املاک بوکان که از مدیران توانمند و فعال این اداره محسوب می‌شود، با حضور «محمدخواه» رئیس محترم دادگستری، «علی زاهد» دادستان محترم و هم‌چنین «حیدروند» معاون مدیرکل اداره ثبت اسناد و املاک استان آذربایجان غربی در محل دفتر رئیس دادگستری شهرستان برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات هادی حبیبی رئیس سابق ثبت اسناد و املاک بوکان، خانه‌بیگی به عنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.

با توجه به این که اداره ثبت اسناد و املاک زیرمجموعه قوه‌ قضاییه می‌باشد، بنابر پیشنهاد مسئولان، این مراسم در محل دادگستری شهرستان بوکان برگزار شد.

بر اساس گزارشات رسیده به خبرنگار بوکان آنلاین، از دو سال گذشته جریان قدرت حاکم بر شهرستان با اعمال لابی و فشارهای متعدد به این مدیر بومی و کاربلد، سرانجام باعث شد که این نیروی خوش‌فکر و خلاق بوکانی دوران ادامه مدیریت خود را در شهر دیگری ادامه دهد.

متأسفانه با بررسی شرایطی که این روزها در بوکان به وجود آمده است، می‌توان دریافت که تمامی مدیران دلسوز، مردمی و خوش‌نیت که همسو با انحصارطلبان و مطیع و در خدمت جریان قدرت حاکم بر بوکان نیستند، باید یکی پس از دیگری از شهر و دیار خود کوچ کنند.

#بوکان_آنلاین

🆔 @Boukanonline

🌐 Bokanonline.ir