بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت با درخشش کارآموزان بوکانی به ایستگاه پایانی خود نزدیک می‌شود.

مکریان بوکان آنلاین | «دکتر عبداله امین‌زاده» کارشناس مسابقات مهارت و مدیر آموزشگاه زاگرس در گفتگو با خبرنگار بوکان آنلاین اظهارداشت: مهارت آموزان  شهرستان بوکان در مرحله استانی این مسابقات خوش درخشیدند و توانستند در هشت رشته حائز رتبه اول شوند و راهی مسابقات کشوری که در دهه اول اسفند ماه سال جاری به میزبانی تهران و گرگان برگزار خواهد شد اعزام خواهند گردید.

مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ای زاگرس افزود: بر اساس نتایج به دست آمده،  سیامک صفائی ، وریا ویزنه و فروزان خوشگفتار در “رشته امنیت سایبری”، روژان ملایوسفی در رشته “راهکارهای نرم‌افزاری برای تجارت”، آریا حسین‌ پور در رشته “هنر بازی‌های سه‌بعدی دیجیتال”، سروه عبداللهی در رشته “پردازش ابری”، مهران امان‌الله در رشته “طراحی و توسعه وب” و اردلان مولودی در رشته “مدیریت سیستم‌های تحت شبکه” موفق به کسب رتبه اول شدند و جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب نمودەاند.

امین‌زاده بیان کرد: این رقابت‌ها با همکاری اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان بوکان و به میزبانی آموزشگاه فنی‌ و حرفه‌ای زاگرس به نحوه احسن برگزار شد.

وی با بیان اینکه تاکنون به مدت ۴۰ روز اردوی آموزشی و مهارتی برای منتخبان استانی به میزبانی آموزشگاه فنی و حرفه‌ای زاگرس برگزار شده است از توجه و اهتمام مسئولین فنی و حرفه‌ای شهرستان و استان به مسابقات مهارت و رفع مشکلات اردوها تقدیر و تشکر نموده و از خیرین مهارتی خواست که بعنوان اسپانسر، فرزندان نخبه و شایسته شهرستان را حمایت نمایند.

نفرات اول تا سوم مسابقات کشوری، جهت اردوی آماده سازی مسابقات جهانی مهارت که سال آینده در لیون فرانسه برگزار خواهد شد، دعوت خواهند شد.

  • نویسنده : سیده پریناز قریشیان