مشکلی از بابت تامین آرد وجود ندارد/ متولیان امر باید با تجربه از سالیان قبل پیش بینی های لازم برای تامین کالاهای اساسی را داشته باشند/ دستگاه های نظارتی باید مانع جولان سودجویان شوند

به گزارش موکریان بوکان آنلاین؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات اخیر در بحث تأمین نان که در سطح استان پیش آمده، گفت: مشکلی از بابت تامین آرد وجود ندارد و مسئولان باید با پیش‌بینی‌های لازم از بروز مشکل در تأمین کالاهای اساسی جلوگیری کنند.

نادر صادقی نوزدهم مهر ماه در جلسه تنظیم بازار استان با اشاره به شرایط خاص اقتصادی پیش آمده در استان و کشور، اظهار داشت: مدیریت درست مشکلات احتمالی زمینه های امید و اعتماد عمومی را درپی دارد.

وی با بیان این که نباید هیچ خلأیی در تأمین کالا و اقلام اساسی روزمره مردم ایجاد شود، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و مسئولان مربوطه بایستی به گونه‌ای عمل کنند که اجازه سودجویی به عده خاصی داده نشود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با بیان این که پیش‌بینی‌های لازم از مشکلات آینده صورت گیرد، گفت: متأسفانه شرایطی که در طول چند روز اخیر در آذربایجان غربی ایجاد شده بود در استان‌های همجوار نیز تأثیر گذاشته بود.

وی با اشاره به ذخیره ۲۳۷ هزار تنی گندم تا شش ماه آینده در استان، تأکید کرد: دو برابر میانگین کشوری نانوایی در استان مستقر شده که همین موضوع دستگاه‌های نظارتی را با مشکل روبرو می‌کند.