به گزارش موکریان بوکان آنلاین؛ روز سه‌شنبه ۱۸ آذرماه ۱۳۹۹، #اسعد_خادم‌پیر معلم و مسئول دفتر ارتباطات مردمی نماینده سابق بوکان در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد. بر این اساس دکتر محمدقسیم عثمانی نماینده ادوار بوکان با انتشار پیامی این ضایعه ناراحت کننده را تسلیت گفت. متن پیام به شرح […]

به گزارش موکریان بوکان آنلاین؛ روز سه‌شنبه ۱۸ آذرماه ۱۳۹۹، #اسعد_خادم‌پیر معلم و مسئول دفتر ارتباطات مردمی نماینده سابق بوکان در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

بر این اساس دکتر محمدقسیم عثمانی نماینده ادوار بوکان با انتشار پیامی این ضایعه ناراحت کننده را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیمانا لله و انا الیه راجعون غم از دست دادنت باری گران و بسی جان کاه و دردناک است. مردی استوار، سلیم و مردم دوست که هرگز تنهایم نگذاشت و بودنش در روزهای سخت کاری و نیز ایام تلخ زندگى، پناهی امن و پشتوانه‌ای قابل اتکا و اعتماد بود.

نگاه جوانمردانه‌اش در مسائل مختلف و وفاداریش در راه دوستی راستین، الگویی بی بدیل بود که هرگز جای خالیش برای این حقیر، پُر نخواهد شد. کاک اسعد خادم‌پیر شخصیتی بزرگ و بی‌ادعا بود که طی چندین سال دوستی و همکارى در دفتر ارتباطات مردمی، همواره دغدغه مردم را داشت و هیچگاه برای خود دهن نگشود و مطالبه‌ای نداشت و عزت نفس او، برای همه کسانی که شناخت نزدیکی از ایشان داشتند، واضح و مبرهن بود و زبانزد همگان.

این ضایعه بزرگ را به خانواده معظم، بستگان و متعلقین ایشان، جامعه فرهنگیان و همه دوستان و دوستداران این مرد با عزت و اصیل، تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای خود و همه داغدارانش صبر و شکیبایی خواهانم و غفران الهی و آمرزش کریمانه الهی را برای دوست و برادر مرحومم مسئلت می‌نمایم.

روحش شاد و یادش جاودان

محمدقسیم عثمانی