مسولان محترم لطفاً با شعور هواداران باشکوه سردار بازی نکنید! هواداران سردار فوتبالی‌تر از آن چیزی هستند که شما فکر می‌کنید؛ قهرمان سازی ممنوع…!

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ مسولان محترم لطفاً با شعور هواداران باشکوه سردار بازی نکنید! هواداران سردار فوتبالی‌تر از آن چیزی هستند که شما فکر می‌کنید؛ قهرمان سازی ممنوع…!

در چند سالی که گذشت شکوه و عظمت هواداران سردار بیش از هر چیز دیگری نام بوکان را در رسانه‌ی ملی از برنامه دوست‌داشتنی ۹۰ عادل تا دیگر برنامه‌های ورزشی شبکه‌های دیگر ایران تا فضای مجازی و سایت‌های معتبر کشوری بر سر زبان‌ها آورد.
هواداران پرشور کردستان با حمایت از تیم دوشتنی سردار توانستند لیگ دو ایران را بیش از پیش جذاب کنند تا جایی که با سقوط تلخ و باورنکردنی این تیم محبوب با اذعان تمامی رسانه‌های لیگ دو ایران نعمتی بزرگ به اسم هواداران سردار را از دست داد!

اما در فصل گذشته در اوج ناباوری هزاران هوادار سردار با ناکارآمدی مدیران غیرورزشی و غیرفوتبالی سرخورده شدند و در اتفاقی شرم‌آور و تحقیرآمیز این تیم دوست داشتنی را روانه لیگ سه کشوری کردند و در ادامه با رای کمیته انضباطی به لیگ استانی سقوط کرد.

اما اتفاق جالب بعد از بازگشت نه چندان دلچسب سردار که باید فصل را با ۹- (منفی ۹) امتیاز و پرداخت ۵ میلیارد ریال جریمه نقدی! شروع کند و مطمئنا حتی برای بقا در لیگ سه هم کار بسیار دشواری پیش رو دارد؛ متن‌های تشکر و قدردانی بعضی از مسولان بلندپایه ورزشی شهرستان و دیگر دوستان از نزدیکان خودشان است!
آیا این توهین به شعور هواداران سردار نیست؟
بهتر نبود این مسئولان بعد از سقوط تلخ سردار از هواداران پرشمار این تیم دلجویی می‌کردند؟
شناختی که از هواداران سردار دارم آنها سقوط تحقیرآمیز تیم‌شان به لیگ سه را فراموش نخواهند کرد و مطمئنا با درج چنین پیام‌هایی قهرمانی را در ذهن خود نخواهند ساخت.

لطفاً بیایید با شعور مردم بازی نکنیم و به جای قهرمان کردن جریان های سیاسی و آلوده کردن روح پاک فوتبال برای زخم عمیق طرفداران فوتبال شهرمان نمک نباشیم و برای بازگشت عزت و سربلندی برای سردار کردستان چاره بیندیشیم…!

  • نویسنده : اسماعیل تیزرو