به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ رئیس امور آبفای بوکان از در مدار قرار گرفتن یک حلقه چاه بصورت اضطراری و با تلاش همکاران واحد بهره برداری خبر داد. متأسفانه در سالجاری به دلیل خشک سالی، کاهش نزولات جوی و در نتیجه آن کاهش سطح آب‌های زیرزمینی، آب بیشتر روستاهای سطح شهرستان یا کاهش شدید داشته […]

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ رئیس امور آبفای بوکان از در مدار قرار گرفتن یک حلقه چاه بصورت اضطراری و با تلاش همکاران واحد بهره برداری خبر داد.

متأسفانه در سالجاری به دلیل خشک سالی، کاهش نزولات جوی و در نتیجه آن کاهش سطح آب‌های زیرزمینی، آب بیشتر روستاهای سطح شهرستان یا کاهش شدید داشته و یا خشک شده است، روز گذشته نیز چاه مجمتع روستایی حصار که محل تأمین آب چها ر روستا با جمعیت ۴۵۰۰ نفری بود خشک شد.

در این راستا با دستور مدیر امور بلافاصله چاه کمکی که در فاصله ۱۲۰۰ متری چاه مذکور قرار دارد نیرورسانی، تجهیز و راه اندازی گردید و عملیات خط انتقال آن نیز بصورت اضطراری انجام گرفت.

با پایان عملیات، چهار روستای حصار، کهریزه سردار، تبت و ینگیجه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند بود، لازم به ذکر است که انتقال آب از شهر بوکان به روستای ینگیجه در دستور کار این امور قرار دارد و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.