به گزارش بوکان آنلاین، دقایقی قبل سه بانوی عضو شورای شهر بوکان خانم‌ها پخشان سلیمی، ژیلا عبدی و گلاویژ حسینی با ارسال پیامی به بوکان آنلاین نسبت به حواشی و اتفاقات امروز واکنش نشان دادند. متن این اطلاعیه به شرح ذیل است؛ بنام خدا مردم عزیز شهرستان بوکان باسلام احتراما به اطلاع شما مردم خوب […]

به گزارش بوکان آنلاین، دقایقی قبل سه بانوی عضو شورای شهر بوکان خانم‌ها پخشان سلیمی، ژیلا عبدی و گلاویژ حسینی با ارسال پیامی به بوکان آنلاین نسبت به حواشی و اتفاقات امروز واکنش نشان دادند.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است؛

بنام خدا

مردم عزیز شهرستان بوکان باسلام

احتراما به اطلاع شما مردم خوب و فهیم بوکان می‌رساند؛ اینجانبان بانوان اعضای شورای شهر بوکان بر اساس وظیفه خود نسبت به انتخاب کاندیدای اصلح جهت تصدی پست شهردار بوکان اقدام نموده‌ایم اما در کمال ناباوری در مقابل چشمان تمام رسانه‌های خبری بوکان با واکنش منفی دو نفر از اعضای با سابقه شورا و پرخاش یک نفر از آنها که کارمند شهرداری است واقع شده‌ایم.

به استحضار مردم فهیم می‌رساند ما اعضای بانوان شورای شهر بوکان با هیچکس عقد اخوت نبسته‌ایم و در فرایند انتخابمان کاملا مستقل عمل نموده‌ایم و جز وفاداری به مردم شریف بوکان و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی چیزی در خاطرمان نبوده است.

اما متاسفانه یکی از اعضای شورا علاوه بر اینکه هیچ ارزش و احترامی برای رأی اکثریت شورا قائل نبودند با هتک حرمت و نشر اکاذیب و تند گویی سعی در ایجاد تنش و تشویش اذهان عمومی داشتند و ایشان با بی احترامی به صحن مقدس شورا انتخاب اکثریت نمایندگان مردم فهیم شهر بوکان در شورای شهررا نادیده گرفته و خیانت در امانت آرای مردم را با ترک جلسه انجام دادند.

لیکن اینجانبان با قدرت کامل از آراء موکلان خود و مردم عزیز بوکان دفاع خواهیم کرد و به هیچ قدرت و باندی در شورا و شهرداری اجازه‌ی سوء استفاده نخواهیم داد و از جامعه رسانه‌ای بوکان سپاسگزاریم که امروز با لطف و بزرگواری و رسالت رسانه‌ای خویش مارا همراهی کردند.

با احترام

بانوان اعضای شورای شهر بوکان