به گزارش موکریان بوکان آنلاین، سرهنگ سلمان حیدری فرمانده انتظامی بوکان در تشریح این خبر گفت: هم زمان با سراسر کشور و با دستور فرمانده محترم ناجا، قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در این انتظامی افتتاح و تشکیل گردید.این مقام انتظامی افزود: امنیت شهر و شهروندان عزیز در اولویت کاری پلیس بوده و فعالیت […]

به گزارش موکریان بوکان آنلاین، سرهنگ سلمان حیدری فرمانده انتظامی بوکان در تشریح این خبر گفت: هم زمان با سراسر کشور و با دستور فرمانده محترم ناجا، قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در این انتظامی افتتاح و تشکیل گردید.
این مقام انتظامی افزود: امنیت شهر و شهروندان عزیز در اولویت کاری پلیس بوده و فعالیت های شبانه روزی و خستگی ناپذیر در تمامی زمینه ها و ماموریت های محوله موید این واقعیت است.
رئیس پلیس شهرستان ادامه داد: مبارزه بی امان با تهیه و توزیع مواد مخدر و کشفیات آن،کشفیات قابل توجه در موضوع سرقت، کشف سریع جرایم، خصوصا جرایم خشن و دستگیری عاملین آن( قتل و چاقو کشی)، توقیف خودروها و موتورسیکلت های فاقد پلاک و پلاک مخدوش (که در بیشتر جرایم ازآن استفاده می شود) و مبارزه با قاچاق مشروبات الکلی و… ،از جمله خدمات شاخص و قابل استناد انتظامی بوکان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی می باشد.

سرهنگ حیدری تصریح کرد خوشبختانه همکاری خوب،دو سویه و مداوم بین پلیس و شهروندان محترم وجود دارد و این قوت قلب برای پرسنل خدوم انتظامی است. تلاش های مداوم پرسنل انتظامی بوکان(که آن را یک وظیفه برای خود می دانیم) در کنار #فرهنگبالاوریشهدار مردم بوکان و احترام عموم جامعه شهرستان به حقوق شهروندی، اجازه جولان به مخلان آسایش عمومی نخواهد داد.

حیدری هشدار داد: ارازل و اوباش و افرادی که با ظاهر و پوشش نامتعارف و حضور در جامعه باعث ایجاد نگرانی در بین مردم شوند از برخورد قاطعانه و سخت پلیس در امان نخواهند ماند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به اولویت های وقوع جرایم در سطح شهر گفت:نزاع و درگیری های فردی از جمله موضوعات پرونده های متشکله می باشد که بیشتر نزاع ها در پی اختلافات حساب و درگیری های لفظی ساده و حتی برخوردهای ترافیکی و … به وجود می آید.

سرهنگ سلمان حیدری در پایان گفت: مسئله ارتقای امنیت اجتماعی یک وظیفه همگانی بوده و تمام نهادها مسئول هستند ما انتظار داریم تمامی نهادها ازنظر علمی و پژوهشی و هم از نظر عملی در بحث ارتقای امنیت اجتماعی، خصوصا پیشگیری از نزاع و درگیری احساس مسئولیت نموده و با پلیس همکاری نمایند.
قطعا رسانه های شهرستان مثل همیشه در این زمینه(یعنی ترویج فرهنگ احترام به قانون و حقوق شهروندی و ضرورت همکاری آحاد جامعه با پلیس)می توانند نقش فعال و ثمربخشی داشته باشند.