سه نوزاد سه قلو در بوکان فوت کردند.

مکریان بوکان آنلاین | یکی از شهروندان بوکان با ارسال پیامی در خصوص فوت سه نوازد خود برای بوکان آنلاین اینگونه نوشت: من پدر دلسوخته‌ایم که الان عزادار سه فرزند دلبند خودم شدم😔 همسرم سه قلو باردار بود،۳۰ هفته سن داشتند، سالم و سرحال و نرمال، کل مدارک پزشکی موجود است.

ساعت۳ صبح ۱۴۰۲/۲/۵بعداز پاره شدن کیسه آب همسرم بلافاصله به بیمارستان بوکان مراجعه کردیم، آنکال متخصص زنان آن شب دکتر…بود که علیرغم تماس‌های مکرر و اطلاع از حالت بحرانی همسرم از اومدن به بیمارستان خودداری کرد و تنها چند دستور پزشکی تلفنی داد و قرار شد که فردا صبح زود جهت تعیین تکلیف همسر بدحالم بیاد که فردا صبح هم نیامد!و آخر سر پس از ۸ساعت خانمم توسط دکتر کرمی سزارین شد.

به علت کوتاهی و قصور دکتر…متاسفانه نوزاد اول در بیمارستان بوکان فوت شد و نوزاد دوم و سوم به بیمارستان مطهری ارومیه اعزام شدند که اونام اونجا فوت شدند.

دکتر رحیم‌زاده و کادر nicu نهایت تلاش خودشونو برای بقای فرزندانم کردند و من سپاسگذار ابدی اونام ولی به ظاهر پزشک انسان‌نما…باعث مرگ این فرشته‌ها شد.الان به جد پیگیر هستم تا خونواده‌ای دیگه داغدار فرزند خود نشوند، از شما هم خواهش میکنم بدون و کم و کاست این خبر رو در کانال خودتون بزارید.

⚠️ انتشار نظرات و مطالب شهروندان توسط این رسانه صرفا بخاطر رساندن صدای مردم به مسئولین می‌باشد و این رسانه این مطالب را رد و یا تایید نمی‌کند، مسئولین نیز می‌توانند جوابیه خود را جهت انتشار به مدیر این رسانه ارسال فرمایند.