عزیز میرخانپور، هماهنگ کننده ستاد اجرایی فستیوال فرهنگی، هنری و ورزشی بخش سیلوانا از برگزاری پنجمین دوره این جشنواره خبر داد.

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ میرخانپور گفت: به علت همه‌گیری ویروس کرونا، جشنواره با وقفه ۲ ساله روبرو شد، امسال پنجمین دوره فستیوال فرهنگی هنری و ورزشی بخش سیلوانای ارومیه به مدت سه روز از ۲۱ لغایت ۲۳ اردیبهشت‌ ماه در روستای بزرگ راژان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: جلسات لازم در زمینه برنامه ریزی و تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌های این جشنواره برگزار شده و در بخش‌های مختلف آن نیز هم‌اندیشی های لازم صورت گرفته است.

هماهنگ کننده ستاد برگزاری جشنواره فرهنگی هنری بخش سیلوانا و مدیرعامل موسسه فرهنگی اجتماعی فکوران افزود: این فستیوال کاملا بصورت مردمی و با مشارکت و همکاری بخشداری سیلوانا، دهیاران و شوراهای اسلامی بخش سیلوانا، موسسه مردم نهاد فکوران و فعالین فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای برگزار می‌شود.

میرخانپور با بیان اینکه تاکنون چهار دوره جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی در بخش سیلوانا برگزار شده است گفت: برای برگزاری پنجمین دوره این فستیوال نیز حضور میهمانان، هنرمندان و مسئولین برجسته کشوری پیش‌بینی شده است.

وی در پایان افزود: معرفی ظرفیت و پتانسیل‌های این منطقه وسیع در زمینه های مختلف، جذب سرمایه گذار و ایجاد فضایی با نشاط اجتماعی از جمله اهداف این جشنواره می‌باشد.

  • نویسنده : پریسا قریشیان