به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ پس از معارفه باباخان اسکندری به عنوان فرماندار جدید بوکان، سیل پیام‌های تبریک توسط مسئولان ادارات به راه افتاد. روسای ادارات با عوض شدن هر مسئولی شروع به کپی پیست کردن پیام‌های تبریک در اینترنت و انتشار آن در رسانه‌ها می‌نمایند. در بین پیام‌های مسئولین که مشغول سبقت گرفتن از […]

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ پس از معارفه باباخان اسکندری به عنوان فرماندار جدید بوکان، سیل پیام‌های تبریک توسط مسئولان ادارات به راه افتاد. روسای ادارات با عوض شدن هر مسئولی شروع به کپی پیست کردن پیام‌های تبریک در اینترنت و انتشار آن در رسانه‌ها می‌نمایند.

در بین پیام‌های مسئولین که مشغول سبقت گرفتن از همدیگر برای ارسال پیام‌های تبریک و رفتن به خدمت فرماندار هستند، دو پیام از روسای دو اداره در فضای مجازی باعث خنده و ابراز تاسف‌ جمع زیادی از فعالین مدنی و اجتماعی شد، این دو مسئول که از یاران نزدیک جریان قدرت حاکم بر بوکان هستند خود را همکلاسی و دوست ۲۰و۳۰ ساله باباخان خواندند.

به نظر می‌رسد روسای اداراتی که در دولت روحانی پست گرفته‌اند، اکنون برای اینکه فرماندار دولت رئیسی آنان را عوض نکند خود را دوست و همکلاسی باباخان اسکندری می‌خوانند.

یک توصیه هم به مسئولان می‌کنیم که به جای انتشار پیام‌های متملقانه و مداهنه‌گرانه به فکر رفع مشکلات و خدمت به مردم فرهیخته بوکان باشند.
همکلاسی بودن در مدرسه، دانشگاه و هم‌بازی بودن شماها در کوچه با باباخان هیچ مشکلی را حل نمی‌کند😉.