خبر انفجاری که در یکی از مناطق شهرستان بوکان رخ داده و موجب آتش سوزی در یک خانه و آسیب به چند خانه دیگر شده  ناشی از گاز طبیعی نیست.

مکریان بوکان آنلاین | بامداد روز جمعه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱ بوکان آنلاین در آخرین خبر خود در خصوص علت انفجار نوشت: علت انفجار منزل مسکونی نشت گاز نیست. در همین رابطه صبح امروط جمعه سخنگوی شرکت گاز آذربایجان غربی ضمن ابراز تسلیت به خانواده جان باختگان حادثه گفت: خبر انفجاری که در یکی از مناطق شهرستان بوکان رخ داده و موجب آتش سوزی در یک خانه و آسیب به چند خانه دیگر شده  ناشی از گاز طبیعی نیست.

یوسف عبدالله‌نژاد در خصوص خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر انفجار گاز در یک منزل مسکونی و جان باختن تعدادی از هموطنان در شهرستان بوکان  اظهار کرد: آنچه رخ داده و موجب آتش سوزی و انفجار شده حادثه تلخی بوده و سریعاً توسط تیم‌های کارشناسی شرکت گاز مورد بررسی قرار گرفت و مشخص گردید که عامل آن اتفاق نشتی گاز طبیعی نبوده است.

وی با تاکید بر نادرستی خبر مخابره شده، تصریح کرد: بر این اساس اخبار منتشره در رسانه‌ها که انفجار و آتش سوزی در بوکان را به گاز طبیعی مرتبط دانسته‌اند تکذیب می‌گردد و انتظار می‌رود رسانه‌ها این خبر را تصحیح نمایند.

  • نویسنده : سیده پریناز قریشیان