به گزارش موکریان بوکان آنلاین، روز گذشته در فضای مجازی، خبری در خصوص بازدید انور حبیب‌زاده‌بوکانی نماینده مردم بوکان از روستای ساروقامیش منتشر شد که در آن بازدید مسئولانی حضور داشتند که هیچ ربط و جایگاه قانونی برای بررسی وضعیت و بازدید آن روستا را نداشته‌اند. این بازدید در بین افکارعمومی حواشی را به دنبال […]

به گزارش موکریان بوکان آنلاین، روز گذشته در فضای مجازی، خبری در خصوص بازدید انور حبیب‌زاده‌بوکانی نماینده مردم بوکان از روستای ساروقامیش منتشر شد که در آن بازدید مسئولانی حضور داشتند که هیچ ربط و جایگاه قانونی برای بررسی وضعیت و بازدید آن روستا را نداشته‌اند.

این بازدید در بین افکارعمومی حواشی را به دنبال داشته است، شورای شهر و شهردار بوکان از کی تا حالا در نقش بخشدار مرکزی و شورای مرکزی ایفای نقش کرده‌اند و این موضوع برای اولین بار است که در ایران اسلامی اتفاق می‌افتد.

تعداد زیادی از کاربران بوکان آنلاین با ارسال پیام‌های متعددی از عدم حضور #بخشدار_مرکزی و #اعضای_شورای_مرکزی سوال پرسیدند؛ که بوکان آنلاین پیگیر این موضوع خواهد شد.

اما نکته آخر در خصوص فرماندار شهرستان بوکان که باید به این نکته توجه نماید، جنابعالی به عنوان شیخ‌الرئیس فرماندار بوکان هستید نه عضو ستاد انتخاباتی یک کاندیدای خاص و باید واقعا فرمانداری کنید نه …. .

انتظار می‌رود که فرماندار بوکان در خصوص علت عدم حضور مسئولان مربوطه جوابگوی افکار عمومی باشد و جناح و جناح‌بازی را در بوکان پایان دهند.

🔻در ضمن شهردار و شورای شهر هم جایگاه این دو نهاد مردمی را با این کارهای تعجب برانگیر خراب نکنند.