‍ به گزارش مکریان بوکان آنلاین، عصر امروز جلسه انتخاب شهردار بوکان در پشت درهای بسته شورای شهر تشکیل شد که بدون هیچ نتیجه‌ای پایان یافت و معرفی شهردار آینده بوکان به جلسه فردا موکول شد. با توجه به اطلاعات رسیده به بوکان آنلاین، این جلسه از ابتدا قرار بود که این گونه نیمه‌ تمام […]

‍ به گزارش مکریان بوکان آنلاین، عصر امروز جلسه انتخاب شهردار بوکان در پشت درهای بسته شورای شهر تشکیل شد که بدون هیچ نتیجه‌ای پایان یافت و معرفی شهردار آینده بوکان به جلسه فردا موکول شد.

با توجه به اطلاعات رسیده به بوکان آنلاین، این جلسه از ابتدا قرار بود که این گونه نیمه‌ تمام به کار خود پایان دهد تا چند نفر از اعضای شورا نتوانند گزینه تحمیل شده از جانب جریان قدرت حاکم بر بوکان را انتخاب نمایید.

هر چند روابط عمومی شورای شهر که ۳ روز است در اقدامی سؤال برانگیز، هیچ خبری در خصوص انتخاب شهردار بر روی خروجی کانال اطلاع‌رسانی منتشر نکرده است، ساعتی پیش مدعی شد که گویا یکی از اعضای شورای شهر بوکان به دلیل مشکوک بودن به بیماری کرونا در جلسه حاضر نشده است و پس از پیگیری موضوع، بر اساس منابع معتبر خبری ما این مسئله قویا رد شده و علت عدم حضور آن عضو شورای شهر اختلافات داخلی اعضا با هم عنوان شده است.

با این وضعیت پر از ابهامی که در دوره اخیر شورای شهر به وجود آمده است، هیئت رئیسه ششمین دوره شورای شهر کم‌ترین ارزشی برای جایگاه و اعتبار و ارزش رسانه‌ها و خبرنگاران قائل نیستند و بر خلاق قولی که در جلسات رسمی به مردم و اصحاب رسانه داده بودند، در یک ماه اخیر هیچ جلسه‌ای با حضور خبرنگاران برگزار نشده و رسانه‌های بوکان حق ورود به جلسات شورای شهر را ندارند❗️

اگر این شرایط تأسف بار همچنان ادامه داشته باشد، باید فاتحه این دوره شورای شهر را هم مانند دوره‌های قبلی خواند، زیرا کسانی که مردم را محرم برنامه‌های خود ندانند، پیداست که اهداف و نیات دیگری در میان است. سکوت شورای شهر و بستن درهای شورا بر روی خبرنگاران و رسانه‌ها، مسئله بسیار مهمی است که نباید به سادگی از کنار آن گذشت، این امر ناپسند که میراثی زشت از گذشتگان شورای شهر بوکان است، امروزه دامن اعضای محترم این دوره را هم گرفته و نشانی بارز از اختلافات شدید و عمیق اعضای شورای شهر در رسیدن به اهداف خود می‌باشد.