لقمان توتونچی فعال مدنی و اجتماعی بوکان در خصوص سخنان علی قادری رئیس شورای شهرستان بوکان و عضو شورای شهر بوکان واکنش نشان داد.

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ لقمان توتونچی فعال مدنی و اجتماعی بوکان با ارسال پیامی برای بوکان آنلاین در خصوص سخنان علی قادری رئیس شورای شهرستان بوکان و عضو شورای شهر بوکان این گونه نوشت:

با سلام؛

در رسانه‌های شهرستان بوکان خبری مبنی بر این که یکی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر بوکان در خصوص نبود منابع مالی در شهرداری شهرستان مذکور وجود دارد، سخنانی ایراد فرموده و به سمع و نظر مردم شریف رسانده است.

به راستی هزینه پروانه ساخت و سازهای غیر قانونی در مدت چند سال گذشته که بیش از صدها میلیارد تومان درآمد داشت، به کجا سرازیر گشته است.

بیش از ۹۰% املاک شهرداری بوکان توسط شهرداری این شهر در بازه زمانی چهار سال گذشته به فروش رفته است، در کدام مناطق شهر هزینه شده است…!

چرا شورای دوره پنجم به همراه شهردار منتخب این عزیزان حتی بدون یک‌بار شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی مشکلات ذکر شده، مشکلات موجود را برای شورای دوره ششم ولی در واقع برای مردم علی‌الخصوص حاشیه شهر به یادگار وارث گذاشته‌اند.

لذا در این راستا بنده به عنوان یک شهروند با داشتن حقوق حقه شهروندی برخود لازم و شایسته می‌دانم تا از شورای دوره ششم به عنوان منتخبان مردم تقاضا نمایم در خصوص این مهم صادقانه و شجاعانه از طریق سایت‌ها و رسانه‌های محلی مردم شریف و بزرگوار بوکان را در جریان مباحث عرضه شده قرار داده و اطلاع‌رسانی صریح و به موقع بفرمایند.