به گزارش موکریان بوکان آنلاین، روز پنج‌شنبه (۹۹/۰۸/۲۹) جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا با ریاست «امین‌زاده» فرماندار شهرستان بوکان و حضور امام جمعه، اعضای شورای تامین و اعضای ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان بوکان برگزار گردید. در این جلسه تدابیر لازم برای اجرای محدودیت‌های جدید از روز […]

به گزارش موکریان بوکان آنلاین، روز پنج‌شنبه (۹۹/۰۸/۲۹) جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا با ریاست «امین‌زاده» فرماندار شهرستان بوکان و حضور امام جمعه، اعضای شورای تامین و اعضای ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان بوکان برگزار گردید.

در این جلسه تدابیر لازم برای اجرای محدودیت‌های جدید از روز شنبه، اول آذرماه اتخاذ گردید.

با توجه به قرار گرفتن شهرستان در وضعیت نارنجی از روز شنبه، فعالیت مشاغل گروه‌های شغلی ۳ و ۴ و برگزاری تمامی همایش‌ها و مراسمات ممنوع می‌باشد. همچنین با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا بازارهای دواب و پرندگان نیز کماکان تعطیل می‌باشند.

لازم ذکر است از روز شنبه ورودی‌های شهر بوکان توسط نیروی انتظامی و با همکاری سپاه پاسداران کنترل خواهد شد و از ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی و خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی ممانعت به عمل خواهد آمد.