به گزارش مکریان بوکان آنلاین، به دنبال انتخاب یک فرد کرد و اهل سنت از سوی مقام معظم رهبری به سمت فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نماینده سابق مردم شریف بوکان در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی این انتصاب شایسته را تبریک گفت. متن پیام دکتر محمدقسیم عثمانی به شرح ذیل است: […]

به گزارش مکریان بوکان آنلاین، به دنبال انتخاب یک فرد کرد و اهل سنت از سوی مقام معظم رهبری به سمت فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نماینده سابق مردم شریف بوکان در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی این انتصاب شایسته را تبریک گفت.

متن پیام دکتر محمدقسیم عثمانی به شرح ذیل است:

دولت‌هاى مختلف بعد از انقلاب هرگز به افراد توانمند جامعه کورد و اهل سنت، بها و جایگاهى ندادند و علیرغم وعده‌هاى مکرر آنان قبل از انتخابات ریاست جمهورى و صدور بیانیه در مورد اقوام و مذاهب، بعد از انتخابات وعده ها و بیانیه‌هاى صادره را به باد فراموشی مى‌سپردند و این رفتار باعث بی‌باورى مردم به این وعده‌ها و حتى دلسردی بخشی از مردم به انتخابات شده بود. بعضی نیز در لفافه چنین وانمود مى‌کردند که گویی نظام با انتصاب نخبگان توانمند اهل سنت در مسئولیت‌هاى بالا مخالف است و بعضا آن را خلاف شرع نیز جلوه مى‌دادند.

در چنین شرایطى امروز شاهد حکم رهبر عظیم الشأن انقلاب حضرت امام خامنه‌اى (دامه برکاته) براى برادر نستوه امیر دریادار شهرام ایرانى در یک مسئولیت مهم و حساس نظامى بودیم که طلسم بی‌مهرى و ناباورى را معظم له شکستند و نگاه بلند ایشان ریلی برای نگاه شایسته سالارانه به همه ایرانیان است و امید می‌رود هر جا نیروی شایسته‌ای برای خدمت به نظام وحود دارد، بدون توجه به قومیت و مذهب، از وجودش استفاده شود و هیچکس در این کشور احساس بن‌بست سیاسی و مدیریتی ننماید و بتوان به ایران براى همه ایرانیان بیش از پیش امیدوار بود.

در مقابل این اقدام حکیمانه و خردمندانه سر تعظیم به درگاه حق مى‌ساییم و برای رهبر عظیم الشأن انقلاب آرزوى طول عمر با عزت نموده و این نگاه کریمانه و این طلسم شکنى خردمندانه را قابل ستایش و تکریم مى‌دانیم و آن را هدیه‌ای مغتنم برای جامعه اهل سنت کشور بر مى‌شماریم.

باشد که مدعیان راه ولایت نیز شایسته سالارى را مبنای واگذارى مسئولیت‌هاى مهم قرار داده و با اینگونه اقدامات راهبردی، انسجام ملی را تقویت و دشمنان ملت را از تفرقه و توطئه نومید سازند.

این انتصاب شایسته و مهم را به برادر توانمند امیر دریادار شهرام ایرانی  تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات ایشان را در خدمت به نظام مقدس جمهورى اسلامى ایران از خداوند متعال مسئلت مى‌نمایم.

محمدقسیم عثمانى

٢۶ مرداد ١۴٠٠