سرپرست فرمانداری بوکان در جلسه معارفه خود گفت که شفافیت و استقلال باید در همه ادارات بوکان حکمفرما باشد.

مکریان بوکان آنلاین | سرپرست فرماندار جدید بوکان نیز در مراسم تودیع و معارفه خود گفت: من بسیار مفتخرم که در خدمت مردم شریف بوکان به عنوان یک خدمت‌گذار خواهم بود تا بتوانیم به تحقق برنامه‌ها و گام دوم ۴۰ ساله انقلاب تحقق ببخشیم.

مهندس خشایار صنعتی تصریح کرد: در خصوص پیگیری مسائل با جدیدیت کمیته‌های تخصصی را ایجاد خواهیم کرد و مشکلات و مسایل را به صورت تخصصی در آنجا پیگیری خواهیم کرد و انتظارات ما از شورای اداری شفافیت و استقلال کاری است.

صنعتی افزود: محرومیت‌زدایی را همه ادارات باید در رأس کارهای خود قرار دهند، زیرا ما در مهاجر پذیرترین شهر استان قرار داریم و برای این مهم یک همکاری گسترده لازم است.

وی عنوان کرد: حساسیت‌های لازم و دغدغه‌های مقام عالی استان و مردم باید در رأس قرار گیرند و همه در این حوزه باید تلاش‌های خود را چند برابر کنیم.

وی ادامه داد: رحمانی عضو شورای شهر بوکان به درستی به موضوع سکونت گاه‌های غیررسمی اشاره کرد و این موضوع یکی از مهمترین چالش‌های شهر بوکان است که برای توسعه و آبادانی باید با جدیدیت در این حوزه گام‌های بسیار مهمی برداریم.

سرپرست فرمانداری بوکان گفت: مردم ولی نعمتان ما هستند و ما باید با تمام توان و شب و روز در حال تلاش برای رفع مشکلات مردم و تکریم آنان باشیم و اگر مردمی به فرمانداری برای انجام کارهایش مراجعه نماید نشان از عدم همکاری و مسئولیت‌پذیری ادارات مربوطه است و مطمئنا ما در آن اداره میز خدمت بر پا خواهیم کرد و مشکلات را حل خواهیم کرد.

وی افزود: مردم بوکان مردمی نخبه، هنرمند و متدین هستند و باید برای تکریم این مردم اتاق فکرهایی در راستای کاهش مشکلات آنان ایجاد شود.

مقام عالی دولت در بوکان، عنوان کرد: قطعاً همه کارهای مدیریتی در بوکان پایش خواهد شد و باید مجموعه اداری کاملا شفاف و روشن با مجموعه فرمانداری داشته باشند.

وی اظهار داشت: بنده به هیچ قشر و طیف خاصی وابسته نیستیم و همه و همه می‌توانند در تصمیات شهرستانی که برگرفته از جامعه نخبگانی و عقلایی است استفاده خواهد شد و همچنین با شورای شهر و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی براساس قوانین و ضوابط همکاری سازنده خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: انقلابی گری و جهادی از خصوصیات مدیران شهرستان باید باشد و در راستای تکریم مردم و بازگشت شادابی اجتماعی باید همه گام بردارند.

  • نویسنده : ایوب عثمانی