حبیب زاده نماینده مردم بوکان از دستاوردها و چالش‌هایش در چندسال گذشته پرده برد برداشت.

مکریام بوکان آنلاین ‌| حاج انور حبیب‌زاده در آئین تودیع و معارفه فرماندار بوکان با اشاره به اقدامات مثبت در طی ۲۰ ماه گذشته گفت: در این مدت ۱۲ کیلومتر از جاده بوکان به میاندوآب دو بانده شده است و به بهره‌برداری رسید.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی افزود: با اختصاص ردیف بودجه‌ای توانستیم بار دیگر پروژه احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی بوکان را وارد فاز اجرای کنیم که این مهم بی‌تردید نقش مهمی در حوزه سلامت شهرستان و حتی منطقه خواهد داشت.

حبیب‌زاده عنوان کرد: در ۲۰ ماه گذشته بیش از ۱۶ کیلومتر راه روستای به بهره برداری رسید که این نشان از عزم دولت در توجه به روستاها است.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۵۰ روستای بوکان داری اینترنت پُرسرعت هستند که امید است با تلاش همه مدیران امر این مهم در سال جدید افزایش چشمگیری داشته باشد.

حبیب‌زاده خاطر نشان کرد: افزایش سکونت گاه‌های غیر رسمی یکی از مهترین چالش‌های اصلی مدیریت شهرستان می‌باشد که می‌بایست در این راستا همه مسئولان استانی و شهرستانی تلاش خود را چند برابر کنند تا از وضعیت فعلی که سب بروز مشکلات عدیده‌ای در سطح شهرستان شده است برطرف نماییم.

وی عنوان کرد: بوکان در حوزه درمان به یک قطب تبدیل شده است اما متاسفانه زیر ساخت‌های آن اصلاً جوابگوی مراجعه کنندگان نیست برای همین تصریح در ساخت بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی، تحول در بخش زایمان، افزایش پزشکان متخصص و ساماندهی کیلینک تخصصی بیمارستان جدید می‌تواند حوزه بهداشت و درمان بوکان را با جهشی چشمگیر رو به رو کند.

  • نویسنده : ابراهیم عثمانی