به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ و این حال و روز جای بسی نگرانی است. امروز فضای شهر تحت تحریکات عده‌ای آرامش ستیز به بهانه‌های مختلف از یک تعادل و تعامل نسبی خارج شده است. هرکسی برای دیگری نسخه‌پیچی می‌کند و تکثیر گلوله‌های اتهامی، اعتماد عمومی را به دستگاه‌ها و دوایر شهر به حداقل رسانیده است، […]

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ و این حال و روز جای بسی نگرانی است. امروز فضای شهر تحت تحریکات عده‌ای آرامش ستیز به بهانه‌های مختلف از یک تعادل و تعامل نسبی خارج شده است.

هرکسی برای دیگری نسخه‌پیچی می‌کند و تکثیر گلوله‌های اتهامی، اعتماد عمومی را به دستگاه‌ها و دوایر شهر به حداقل رسانیده است، در این بحران اقتصادی تنی‌چند از قلمداران و اهل علم شهر بجای تاکید بر مسائل معیشتی و ارائه راهکارهای بسترسازی تولید و اشتغال بجان هم افتاده‌اند و می‌خواهند میراث‌دار بخشی از اراضی باغ قاضی باشند، وکلای عزیز که با افتخار از حقوق شهروندان صحبت می‌کنند، بفرمایید سالهاست که معابر و پیاده‌روه‌ها در تسخیر نمایشگاه‌داران است چرا سکوت کرده‌اید؟

سه‌هزار واحد ساخت غیرمجاز و غیرمحدوده در این شهر با کمک دلالان و خواص ساخته شد و با گرانترین قیمت به محرومین فروخته شد چرا هیچ دفاعی نکردید؟

باوجود اینکه تیم سردار را زنده زنده سلاخی کردند اما شما حقوقدانان در این مورد هم خویشتن‌داری کردید، و اکنون حامی فضای سبز و طلای باغ قاضی شده‌اید

بنده در مقامی نیستم که اظهار نظر بکنم اما می‌دانم کاین شهر از مدار مدیران اصلی خارج شده است، به‌نظرم باید از شهرکهای همجوار برای مدیریت بزرگ دیار سردار مکری بوکان عزیز کمک بگیریم.

خداوند نفرین کند تمام کسانی را که در جهت منافع و عقده‌های شخصی خود به منافع عام احترام نمی‌گذارند. دود هر آتش نفاقی تنها در چشم ما محرومین این شهر می‌رود. نمی‌گذاریم بگذارید هرچه می‌شود بشود. از دادستان‌محترم استدعا داریم در جهت ترمیم این اوضاع اسفبار همت نمایند.

  • نویسنده : حاتم سلطانی