باز هم سوتی عجیب و گاف بزرگ نماینده مردم بوکان، این بار در اعلام شعار امسال در نطق پیش از دستور پشت تریبون رسمی مجلس شورای اسلامی

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛حاج انور حبیب‌زاده بوکانی نماینده مردم شریف بوکان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه ۳۰ فروردین ماه جاری که برای قرائت متن از قبل نوشته شده نطق پیش از دستور خود پس از گذشت ماه‌ها به پشت تریبون رسمی مجلس رفت؛ در ابتدای سخنانش در صحن علنی با اشاره به عنوان شعار سال ۱۴۰۰ که «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نام داشت، آن هم بعد از سپری شدن ۱۳ ماه، به جای شعار سال جدید از دکتر رئیسی خواستار توجه و اهمیت به این شعار شد!

 جالب‌تر این که پس از افتضاح به بار آمده نماینده و سوتی اصلی و گاف دوم یعنی انتشار آن در کانال رسمی حبیب‌زاده بوکانی، از سوی مسئول رسانه‌ای پرحاشیه ایشان که متوجه این اشتباه بزرگ خود و سوتی مهم نماینده نشده بود، دقیقه اول این نطق آتشین! بلافاصله بعد از دقایقی از خروجی حذف و ویرایش شد.

حبیب‌زاده بوکانی که سومین دوره نمایندگی خود را در مجلس تجربه می‌کند، گویا هنوز از عنوان شعار سال ۱۴۰۱ خبر ندارد که یک ماه پیش به فرمان مقام معظم رهبری به نام «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری شده است.

شما و گروه مشاوران و اعضای تیم ستاد پرسابقه انتخاباتی‌تان بفرمایید دقیقا چه کار می‌کنید که بعد از این همه سال هنوز در بدیهیات ساده درمانده‌اید.