شهروند بوکانی با ارسال پیامی از سرگردانی مردم بین دو اداره نظام مهندسی و شهرداری گلایه کرد.

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ شهروند بوکانی با ارسال پیامی برای مکریان بوکان آنلاین نوشت: متاسفانه الان برای احداث ساختمان و گرفتن اجازه ساخت مجری تعیین کرده اند. که بین چندین مهندس محدود در سطح شهر با هزار خواهش و تمنا مردم سرگردان امضا هستند.
شهرداری می‌فرماید به ما ربطی ندارد .ولی امضا مجری را باید بگیرید. امضا مجری به یک مافیا در شهر بوکان تبدیل شده است. برای خودشان قیمت تعیین می‌کنند و نقشه کمتر از هزار متر رو امضا نمی‌کنند.

برای یک ساختمان چند ده میلیون می‌گیرند برای کاری که اصلا نظارتی در اون نداشتند و سرپرست کارگاه هم همین داستان است‌. اقای مهندس و شهرداری محترم و نظام مهندسی عزیز کاری کردید که دیگر کسی حتی برای خودش هم خانه درست نکند. چه برسد برای اجاره دادن به مردم.


اولین دود این کار به چشم خودتان و درآمدتان می‌رود. آقای مهندس شما هم در آینده نزدیک بیکار می‌شود. صنعت ساختمان یک صنعت مادر است با پوشش صدها شغل، کاری نکنید این همه شغل بیکار شوند، کاری نکنید اجاره بهاء بار دیگر رشد کند واقعاً چرا شورا و فرمانداری ورود نمی‌کنند، چرا یک بازدیدی از راهروی شهرداری نمی‌کنید که ببینید مردم چقدر سرگردان‌اند.


با تشکر از مکریان بوکان آنلاین.

  • نویسنده : گلایه شهروند