به گزارش موکریان بوکان آنلاین به نقل از فرمانداری بوکان، «خسروپور» در جلسه شورای اداری شهرستان بوکان گفت: در شهرستان بوکان ۳۵ طرح و پروژه عمرانی در زمینه های عمران شهری، صنعتی، خدماتی، کشاورزی، عمران روستایی با اعتبار ۸۴۲ میلیارد ریال در دهه فجر امسال در نظر گرفته شده است. او افزود: در بخش عمران […]

 به گزارش موکریان بوکان آنلاین به نقل از فرمانداری بوکان، «خسروپور» در جلسه شورای اداری شهرستان بوکان گفت: در شهرستان بوکان ۳۵ طرح و پروژه عمرانی در زمینه های عمران شهری، صنعتی، خدماتی، کشاورزی، عمران روستایی با اعتبار ۸۴۲ میلیارد ریال در دهه فجر امسال در نظر گرفته شده است.

او افزود: در بخش عمران روستایی با ۱۰ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال و در بخش عمران شهری ۴ پروژه با اعتبار ۲۰۶ میلیارد ریال و بخش صنعتی و خدماتی، کشاورزی با ۹ طرح و اعتبار ۱۴۷ میلیارد ریال و ۱۱ پروژه کلنگ زنی با ۴۹۰ میلیارد ریال به مناسبت  دهه فجر مورد بهره برداری و کلنگ زنی قرار گرفته اند.

خسروپور مهمترین مشکلات شهرستان بوکان را حاشیه نشینی دانست و اظهار کرد: اگر مساعدت مسئولان استانی همراه باشد در قالب ستاد بازآفرینی می توان مناطق حاشیه نشین را سامان داد.

او همچنین خواستار ارتقا فرمانداری بوکان به فرمانداری ویژه شد و گفت: امروز افکار عمومی انتظار نگاه برابر دارند.

سرپرست فرمانداری بوکان با اشاره به افتتاح و بهره برداری از ساختمان زندان جدید تصریح کرد: از سال گذشته تا کنون زندان قدیم همچنان در داخل شهر وجود دارد، علیرغم اینکه احکام قضایی در این خصوص صادر شده است و مسئولان مربوطه باید نسبت به تخلیه و تحویل ساختمان زندان به هلال احمر اقدام کند.

در این جلسه امام جمعه بوکان نیز ضمن تبریک دهه فجر و تاکید بر برگزاری باشکوه انتخابات از مسئولین سطح شهرستان آنان را انقلابی و خدمتگزار مردم نامید و گفت: تلاش همه مسئولین باید در راستای رفع کاستی ها باشد.