به گزارش مکریان بوکان آنلاین، بعد از چندین فصل تیم سردار بوکان که یکی از پرطرفداران‌ترین تیم‌های لیگ دسته دوم فوتبال و حتی کشور است تا ساعاتی دیگر به بازی ماندن یا سقوط پا به مستطیل سبز می‌گذارد. سردار ساعت ۲۰:۳۰ در استادیوم شهید نصیری یزد در برابر شهید قندی یزد صف‌آرایی می‌کند. سردار در […]

به گزارش مکریان بوکان آنلاین، بعد از چندین فصل تیم سردار بوکان که یکی از پرطرفداران‌ترین تیم‌های لیگ دسته دوم فوتبال و حتی کشور است تا ساعاتی دیگر به بازی ماندن یا سقوط پا به مستطیل سبز می‌گذارد. سردار ساعت ۲۰:۳۰ در استادیوم شهید نصیری یزد در برابر شهید قندی یزد صف‌آرایی می‌کند.

سردار در این فصل با مشکلات متعددی دست‌وپنجه نرم کرده است و با وضعیتی بحرانی به میدان نبرد خواهد رفت. نبردی که سردار در صورتیکه بتواند نتیجه بگیرد در لیگ می‌ماند و اگر خلاف این اتفاق بیافتد به لیگ سه سقوط خواهد کرد.

سردار با انجام ۲۵ بازی و کسب ۲۰ امتیاز به دلیل تفاضل گل زده بیشتر بالاتر از شهرداری بمی است که در رده دوازدهم ایستاده و امروز میهمان شهدای بابلسر است و نتیجه این بازی برای میزبان اهمیت زیادی ندارد و اگر چشممان را از بازی کثیف و تبانی فوتبال ببنیدیم می‌توان گفت با شکست بم، سردار بوکان ماندگار شود.

در طرف دیگر داستان شهید قندی یزد با کسب ۴۲ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداری بندرعامری در رده سوم ایستاده است و برای صعود به لیگ دسته یک فوتبال تلاش می‌کند و نیاز مبرم به برد پُرگل دارد، سرمربی این تیم قبلاً در اظهار نظری بازی سردار و شهرداری بندرعامری{۷ بر صفر به سود بندرعامری} در هفته بیست و پنجم را مشکوک به تبانی خوانده بود که در آخر صابر میرقربانی سرمربی سابق سردار این موضوع را تایید کرد!

سردار بوکان در یک بازی مرگ و زندگی قرار دارد و با لشکری از بازیکنان نچندان خوب و یک سرمربی جدید می‌تواند شگفتی‌ساز باشد و با یک بازی منطقی ورق را به نفع تیم و هزاران هوادار واقعی برگرداند، امیداست سردار امروز سردار باشد و سربلند از زمین بازی بیرون بیاید.

  • نویسنده : ابراهیم عثمانی