به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ براساس گزارشات مردمی بسیاری از زمین‌های کشاورزی اطراف بوکان، با قطعه‌بندی شدن و فروش آن‌ها در حال تبدیل شدن به خانه‌‌باغ‌هایی است که می‌تواند بلای جان صنعت کشاورزی در بوکان باشد. در چند روز گذشته تعدادی از همشهریان بوکان با ارسال تصاویری از ساخت یک خانه‌باغ در اطراف روستای کوسه […]

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ براساس گزارشات مردمی بسیاری از زمین‌های کشاورزی اطراف بوکان، با قطعه‌بندی شدن و فروش آن‌ها در حال تبدیل شدن به خانه‌‌باغ‌هایی است که می‌تواند بلای جان صنعت کشاورزی در بوکان باشد.

در چند روز گذشته تعدادی از همشهریان بوکان با ارسال تصاویری از ساخت یک خانه‌باغ در اطراف روستای کوسه خبر دادند که این محل در تملک مسئول ستاد انتخاباتی آقای نماینده بوکان است، این همشریان از عدم برخورد یکسان اداره جهادکشاورزی بوکان گلایه‌مند هستند و می‌گویند اگر قانون برای همه یکسان است چرا این شخص نزدیک به نماینده با لابی و نفوذ اقدام به دیوارکشی زمینی را کرده که حتی طبق گفته شاهدان عینی درختی در آن زمین درختی هم کاشته نشده است!

حالا باید دید که رئیس اداره جهادکشاورزی که از نزدیک‌ترین افراد به شخص نماینده کنونی بوکان است آیا با تخلف علنی هم‌قطار خود برخورد خواهد کرد یا اینکه قانون فقط برای مردم است و دوستان و یاران مسئولان از این قائده مستثنا می‌باشند.

در دو سال گذشته بیشترین ساخت‌وسازی غیرمجاز و بدون مجوز خانه‌باغ‌ها در بوکان اتفاق افتاده است و تاکنون جهاد کشاورزی در این خصوص سکوت کرده است. اگر نظارتی وجود دارد پس این افزایش ساخت‌وسازهای غیرقانونی و قارچ‌گونه چیست؟

انتظار می‌رود شخص فرمانداربوکان و دادستان محترم قوه قضاییه به قضیه ساخت و سازهای غیرقانونی و غیرمجاز خانه‌باغ‌ها در بوکان؛ ورود جدی نمایند تا با زیاده خواهی‌های باند زر و زور و قدرت برخورد جدی شود.

#بوکان_آنلاین

🆔 @Boukanonline