موکریان بوکان آنلاین، ساختمان جدید کلانتری شماره ۱۲ انقلاب بوکان با حضور فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی و جمعی از مسوولان این شهرستان امروز، دوشنبه به بهره‌برداری رسید.

فرمانده انتظامی بوکان در حاشیه افتتاح این ساختمان در گفت و گو با خبرنگارموکریان بوکان آنلاین، اظهار داشت: این واحد جدید کلانتری که در منطقه “کلتپه” این شهر و در راستای اجرای طرح مکنا (مدیریت کیفیت نیروی انتظامی) و به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه ایجاد شده است.

سرهنگ سلمان حیدری ادامه داد: این ساختمان با زیربنای ۸۵۰ متر مربع و با هزینه ۳۵ میلیارد ریال در مدت ۱۱ ماه احداث شده است.

وی از نیروی انتظامی به عنوان خادمان ملت و مردم یاد کرد و افزود: رویکرد ناجا افزایش اعتماد مردم نسبتا به انتظامی و مشارکت و انسجام مردم و نظام است که خوشبختانه در سطح کشور، استان و شهرستان به خوبی نمود پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی بوکان در مورد فعالیت های عمرانی اماکن انتظامی در این شهرستان افزود: ۵۸ مورد ساخت و ساز جدید و نوسازی اماکن انتظامی در مدت هشت ماهه گذشته انجام شده است که برای اجرای آن پنج میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

در بوکان سه کلانتری “سیدقطب”، “امیرآباد” و “انقلاب” وجود دارد که جمعیت ۱۷۹ هزار نفری شهر بوکان را تحت پوشش دارد.

علاوه بر این سه کلانتری سه پاسگاه “قروچای”، “تیکان‌تپه” و “ناچیت” به همراه فرماندهی انتظامی بخش سیمینه، جمعیت روستایی این شهرستان را نیز تحت پوشش قرار داده‌اند.

بوکان با ۲۵۸ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.