خانواده‌ای که در چادر زندگی می‌کردند اسکان داده شدند.

به گزارش موکریان آنلاین؛ به دنبال انتشار خبر زندگی یک خانواده بوکانی در چادر، بلافاصله تیم خبری مکریان بوکان آنلاین در محل حاضر شدند و طی تماس با باباخان اسکندری فرماندار بوکان، علی زاهد دادستان محترم و ادارات مربوطه از جمله کمیته امداد و بهزیستی شهرستان موضوع مطرح شد.

فرماندار شهرستان در این خصوص گفت: وظیفه‌ی ما مسئولان خدمت به مردم و جامعه است و برای اسکان این خانواده گرامی از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد و هم اکنون اقدامات لازم جهت اسکان موقت صورت می‌گیرد.

در این راستا علی زاهد دادستان شهرستان به مکریان بوکان آنلاین گفت: متاسفانه در بوکان اجاره بهاء خانه‌ها به شدت افزایش یافته است و همین امر باعث می‌شود خانواده‌هایی با مشکل اجاره خانه روبه‌رو شوند.

زاهد در ادامه گفت: در دوران کرونا بخشنامه‌هایی صادر شده بود که دادگستری از صدور حکم تخلیه خانه منع شده بود، ولی اکنون این بخشنامه‌ها لغو شده است و مؤجر می‌تواند حکم تخلیه بگیرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوکان اظهار داشت: طی تماس با رئیس بهزیستی شهرستان قرار شد اورژانس اجتماعی به محل اعزام شود و تا پیدا کردن محلی برای زندگی برای این خانواده در مکانی مناسب اسکان داده شوند.

همچنین در این راستا دبیر حزب تدبیر و توسعه شهرستان که بلافاصله در محل فوق حاضر شدند و طی تماس تلفنی با معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بوکان خواستار ورود جدی مسئولان به این مهم شدند.

بعد از گذشت چند دقیقه از حضور تیم خبری بوکان آنلاین و اعضای حزب تدبیر و توسعه در محل، سیدمحسن حسینی معاون اداره کمیته امداد و اورژانش اجتماعی در محل حضور پیدا کردند و اقدامات اولیه اسکان این خانواده صورت گرفت.