رییس کمیته استیناف از پیگیری پرونده تیم‌های متخلف در گروه دوم لیگ دسته دوم خبر داد.

به گزارش موکریان بوکان آنلاین، با گذشت بیش از یک ماه از پایان مرحله گروهی لیگ دسته دوم، وضعیت بازی پلی‌آف برای مشخص شدن تیم سوم صعود کننده به لیگ آزادگان نامشخص است.

این اتفاق در شرایطی رقم خورد که ویستاتوربین تهران در گروه اول مسابقات با حضور در رده دوم به مرحله پلی‌آف راه یافته و اتفاقات عجیب و شرم‌آور تبانی در گروه دوم از سوی تیم‌های مدعی صعود از این گروه به پلی‌آف با دخالت فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق شرایط را برای برگزاری دیدار مختل کرده است.

در این رابطه شهاب‌الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال از هملن ابتدا خواستار بررسی ویژه پرونده و مجازات متخلفین شد. موضوعی که باعث شد شهیدقندی یزد راهی لیگ دسته سوم و سردار بوکان نیز به لیگ استانی سقوط کند و دستور به کسر امتیاز از شهرداری ماهشهر و شاهین عامری داده شد. با این حال این پرونده به کمیته استیناف فرستاده شده تا همچنان تکلیف بازی پلی‌آف و آرای صادر شده برای متهمان به تبانی نامشخص باشد.

در این رابطه علیرضا صالحی، رییس کمیته استیناف به ورزش سه گفت: پرونده همچنان در دست بررسی قرار دارد و با توجه به ابعاد آن هنوز زمان اعلام نهایی نامشخص است. فدراسیون به دنبال این است تا با جدیت در کنار کمیته اخلاق و استیناف در راستای مبارزه با تبانی و عبور از اخلاق در فوتبال تلاش کند. باید تمام جوانب و اتفاقات این پرونده را بررسی کرد و اینکه در این هفته یا هفته آینده مشخص شود، هیچ چیز معلوم نیست و سعی خواهیم کرد با نظارت کامل به موضوع، پرونده را بررسی کنیم.