موکریان بوکان آنلاین- سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: آیا برگزاری بازی فولاد خوزستان در استانی با وضعیت قرمز، منجر به انتقال ویروس نه تنها به بازیکنان بلکه به خود هواداران نمی‌شود؟

«سعید رمضانی» درباره برگزاری بازی استقلال و فولاد خوزستان اظهار داشت: متاسفانه در حالی که در هفته‌های گذشته حرف‌هایی مبنی بر برگزار نشدن بازی‌های لیگ در استان‌های با شرایط قرمز شنیده می‌شد، امروز به طور رسمی اعلام شد که بازی استقلال و فولاد در اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: این در حالی است که طبق اعلام رسمی مسوولان، وضعیت استان خوزستان قرمز است. شاید این ادعا مطرح شود که بازیکنان تیم حریف تست داده‌اند و ورزشگاه هم ایمن شده ولی مساله فقط به این دو مورد خلاصه نمی‌شود.

سرپرست استقلال خاطرنشان کرد: تیم استقلال، تیم پر هواداری است و همیشه هواداران این تیم برای ابراز علاقه به بازیکنان و تیم خود، مقابل هتل و حتی فرودگاه حاضر می‌شوند.

رمضانی تاکید کرد: آیا در استانی با وضعیت قرمز، برگزار کردن بازی منجر به انتقال ویروس نه تنها به بازیکنان بلکه به خود هواداران نمی‌شود؟

وی در پایان گفت: من فکر می‌کنم با توجه به برگزاری بازی بدون تماشاگر، می‌شود این بازی را در استانی دیگر که وضعیتش بهتر است، برگزار کرد.