موکریان بوکان آنلاین | صبح امروز سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ طی مراسمی در محل دفتر فرماندار و با حضور گوهرانی معاون منابع انسانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت، #رسول_نامجو به عنوانِ رئیـس اداره صمت شهرستان معارفه و از زحمات #منصور_رسولیان تقدیر و تشکر بعمل آمد. در این دیدار نماینده عالی دولت در بوکان اظهار […]

موکریان بوکان آنلاین | صبح امروز سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ طی مراسمی در محل دفتر فرماندار و با حضور گوهرانی معاون منابع انسانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت، #رسول_نامجو به عنوانِ رئیـس اداره صمت شهرستان معارفه و از زحمات #منصور_رسولیان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

در این دیدار نماینده عالی دولت در بوکان اظهار داشت لازم است نگاه ما به بخش صنعت و معدن نگاه مدیریتی فراگیر و همه جانبه نگر باشد چرا که این بخش به عنوان حوزه موثر در اشتغال پایدار، پشتیبان صنعت و راه گشای تجارت می تواند علاوه بر تقویت بنیان‌های اقتصادی جامعه نقش بسزایی در افزایش تولید ناخالص ملی و در آمد سرانه داشته باشد و بوکان که به عنوان قطب صنعتی، کشاورزی و معدنی در منطقه می‌تواند سهم بسزایی در عملیاتی سازی سیاستهای توسعه‌ای مقام عالی استان داشته باشد.

در این دیدار همچنین فرماندار در خصوص طرح مسائل و مشکلات صنعتی و حوزه شهرک صنعتی مباحثی مطرح نمود و وضعیت بازرسی‌ها، توزیع کالا و خدمات در شهرستان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

  • نویسنده : ناصر رحیمی