مهندس رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی در دیدار با «حاج انور حبیب‌زاده» نماینده مردم بوکان دستور داد که شرکت زیرساخت تا پایان سال بزرگراه بوکان_میاندوآب را به سرانجام برساند و جهت بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های راه سازی بوکان «امر محمود غفاری» معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی به بوکان سفر کند.

به گزارش مکریان بوکان آنلاین؛ «مهندس رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی در دیدار با «حاج انور حبیب‌زاده» نماینده مردم بوکان دستور داد که شرکت زیرساخت تا پایان سال بزرگراه بوکان_میاندوآب را به سرانجام برساند و جهت بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های راه سازی بوکان «امر محمود غفاری» معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی به بوکان سفر کند.

قاسمی در ادامه ضمن آنکه برحمایت سازمان ملی زمین و مسکن از پروژه مسکن ملی در بوکان تاکید کرد، به معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع خود دستور داد که میانگین آسفالت راه روستایی بوکان به شاخص کشوری نزدیک شود و به آسفالت ورودی‌های مسکن مهر بوکان نیز کمک کند.

این دستوارت وزیر راه بعد از آن صادر شد که «حاج انور حبیب زاده» نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وی از وضعت پروژه‌های راهسازی بوکان به شدت انتقاد کرد و گفت: پیشرفت پروژه کنارگذر بوکان و جاده بوکان_میاندوآب بعد از ۱۵ سال همچنان کند است و انتظار می‌رود در فصل عمرانی امسال به صورت فوری برای اتمام این دو پروژه اقدام شود تا تصادفات عدیده و مرگبار در این مسیر کاسته شود.

وی در ادامه از کندی عملیات روکش روستاهای شهریکند، رحیم خان و نوبار علی رغم تامین اعتبار به شدت انتقاد کرد و گفت: راه منتهی به شهرستان سردشت از مسیرگندمان هنوز در مرحله پیمان سپاری است و دو سال است که به حال خود رها شده است.

حبیب‌زاده در ادامه سخنان خود در این جلسه ضمن آنکه خواستار تسریع در ساخت زیرگذر شیخلر و روکش روستای حمامیان شد، پیمانسپاری آسفالت جاده بوکان مهاباد و بوکان شاهیندژ را نیاز منطقه خواند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه دیدار خود با وزیر راه و شهرسازی نسبت به عدم اقدام اجرائی برای ساخت مسکن ملی در بوکان انتقاد کرد و خواستار تامین قیر به ارزش پنج میلیارد تومان جهت آسفالت مسیرهای منتهی به مسکن مهر بوکان شد.

در دیدار حبیب زاده با وزیر راه و شهرسازی، «رشید میرحسامی» شهردار بوکان نیز حضور داشت.